تعیین صلاحیت مهارتی فنی و حرفه‌ای بیش از ۱۰ هزار نفر در خوزستان  
تعیین صلاحیت مهارتی فنی و حرفه‌ای بیش از ۱۰ هزار نفر در خوزستان  
رئیس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: هم‌زمان با سراسر کشور بیش از ۱۰ هزار نفر در  آزمون‌های ادواری،  هماهنگ و آنلاین سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای شدند. 

به گزارش تارنمای جنوب، محمد عنایتی راد  اظهار کرد: در راستای اجرای ماده۹ و ۱۳ آئین‌نامه کارآموزی شورای عالی کار، نهمین مرحله آزمون سراسری مهارت آموختگان سال ۱۴۰۱ با شرکت ۱۰ هزار و۱۳۶نفر اجرا شد.

وی افزود: آزمون هماهنگ در دو بخش دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای با حضور ۴۲۵۲ نفر از مهارت آموختگان برگزار شد و هم‌زمان با آن ، آزمون آنلاین و ادواری با حضور ۵۸۸۴ نفر از شرکت‌کنندگان در سراسر استان خوزستان اجرا شد  .

عنایتی راد عنوان کرد: این مرحله از آزمون در۴۷۰حرفه مهارتی  صنعت، کشاورزی، خدمات، فرهنگ و صنایع‌دستی و۲۷حوزه آزمونی در سطح استان برگزار شد.

رئیس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: متقاضیان پس از کسب حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی ، بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده در آزمون عملی که در مراکز و کارگاه‌های سنجش برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، شرکت و پس از قبولی نهایی گواهینامه مهارتی دریافت خواهند کرد.