آماده‌باش تیم‌های امدادی هلال احمر خوزستان
آماده‌باش تیم‌های امدادی هلال احمر خوزستان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده‌باش کامل تیم‌های امدادی این جمعیت در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان آب‌ها در مسیل‌ها و... در استان خبر داد.

به گزارش تارنمای جنوب، امیرعباس نجفی رسانه‌ای بیان کرد: با توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی در خصوص احتمال ورود سامانه بارشی و شدت بارش‌ها از روز چهارشنبه تا اواخر هفته در خوزستان و احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان آب‌ها در مسیل‌ها و طغیان برخی رودخانه‌های فصلی، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر خوزستان در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: همه توان لجستیک امدادی در پایگاه‌های عملیاتی و شعب هلال احمر آماده به کار شده و تیم‌های تخصصی و پشتیبانی این جمعیت نیز آماده پاسخگویی سریع به سوانح احتمالی و ارائه خدمات امداد و نجات به متأثران از شرایط جوی پیش بینی شده هستند.

وی گفت: از مردم درخواست می‌شود با توجه به اخطارهای عوامل امدادی مبنی بر پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه‌ها، همکاری لازم را با تیم‌های امدادرسان داشته و در صورت نیاز به دریافت خدمات امداد و نجات از طریق شماره گیری شماره ۱۱۲ مراتب را اطلاع رسانی کنند.