اضافه شدن ۹ پزشک فوق تخصص جدید به جنوب غرب خوزستان
اضافه شدن ۹ پزشک فوق تخصص جدید به جنوب غرب خوزستان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از اضافه شدن ۹ پزشک فوق متخصص و ۴۹ پزشک متخصص برای خدمات‌رسانی در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش تارنمای جنوب، سید محمد محمدی اظهار کرد: ۴۹ پزشک متخصص و ۹ فوق تخصص جدید کار خود را در جنوب غرب خوزستان آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین ۹ پزشک متخصص از تعداد یادشده کار خود را در اروندکنار دنبال می‌کنند، گفت: بقیه پزشکان نیز بر حسب نیاز بین شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان تقسیم می‌شوند تا خدمات درمانی در این مناطق بیشتر و بهتر شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: پزشکان فوق تخصص جدید این منطقه در رشته‌های نفرولوژی، نوزادان، خون و سرطان، گوارش بالغان، گوارش نوزادان، ریه، آسم و آلرژی، غدد و جراحی پلاستیک هستند.

وی گفت: این پزشکان جدید طرح ۲۴ ماهه خود را در دانشگاه علوم پزشکی آبادان سپری خواهند کرد و امیدوار هستیم تا بعد از آن نیز شرایطی را برای ماندگاری آنها در این منطقه مهیا کنیم.

محمدی بیان کرد: پزشکان متخصص جدید حاضرشده در جنوب غرب خوزستان در رشته‌هایی مثل گوش و حلق و بینی، جراحی سر و گردن، کودکان، طب فیزیکی و توانبخشی، طب اورژانس، زنان و زایمان، روانپزشکی، رادیولوژی، رادیوانکولوژی، چشم پزشکی، جراحی کلیه و مجاری ادراری، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، پزشکی هسته‌ای، بیهوشی، بیماری‌های مغز و اعصاب، قلب و عروق، بیماری‌های عفونی و گرمسیری، داخلی، پوست، ارتوپدی و آسیب‌شناسی، خدمات‌رسانی خواهند کرد.