ایمن سازی خطوط لوله خروجی ایستگاه تقویت فشار گاز مارون ۲ در شرکت آغاجاری انجام شد
ایمن سازی خطوط لوله خروجی ایستگاه تقویت فشار گاز مارون ۲ در شرکت آغاجاری انجام شد
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: ایمن سازی خطوط لوله خروجی ایستگاه تقویت فشار گاز مارون ۲ در شرکت آغاجاری انجام شد.

به گزارش تارنمای جنوب، جواد تقی زاده با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به همجواری خطوط لوله ایستگاه تقویت فشار گاز مارون ۲ با جاده مواصلاتی امیدیه به اهواز  و رودخانه رامشیر عملیات ایمنی سازی به طول بیش از ۱۸ کیلومتر  انجام شد.

وی عنوان کرد: پس از بررسی و ضخامت سنجی خطوط لوله توسط  کارشناسان شرکت  نقاط پر خطر و نقاطی که در معرض سیلاب های فصلی قرار داشتند، شناسایی و با هماهنگی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب عملیات ایمن سازی توسط شرکت آغاجاری اجرا و بخش دیگری از این خطوط با توجه به اینکه در حوزه شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون قرار داشت توسط این شرکت انجام شد.

تقی زاده با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه ضخامت سنجی، سند بلاست ، تعویض عایق خطوط لوله و احداث دیواره سنگی در راستای جلوگیری از آسیب به خطوط در زمان بارندگی و سیلاب را بخشی از اجرای این عملیات بر شمرد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: با تکمیل این پروژه از کاهش تولید نفت به مقدار۱۱ هزار و ۵۰۰ بشکه در روز نفت و سوزاندن بیش از ۲۴ میلیون فوت مکعب جلوگیری شد.