مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اهواز برگزار می‌شود
مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اهواز برگزار می‌شود
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آغاز مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی (منطقه سه کشور) به مدت سه روز در اهواز خبر داد.

به گزارش تارنمای جنوب، وحید کیانی پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم آغاز به کار این جشنواره با اعلام این خبر گفت: این جشنواره به مدت سه روز در اهواز و با حضور قصه‌گویان برتر ۶ استان کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره از روز شنبه ۲۸ آبان‌ماه با حضور قصه‌گویان استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان آب و برق خوزستان آغاز می‌شود و تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد.

کیانی اضافه کرد: در این دوره از جشنواره منتخبی از قصه‌گویان شرکت‌کننده در مناطق کم برخوردار، روستایی و بیمارستان‌های کودکان حضور می‌یابند و برای کودکان و نوجوانان قصه‌گویی می‌کنند.

دبیر اجرایی مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور، برگزاری نشست‌های آموزشی را از دیگر برنامه جانبی این جشنواره عنوان کرد.

کیانی با اشاره به اهمیت قصه‌گویی در انتقال مفاهیم تعلیمی و تربیتی به کودکان و نوجوانان تأکید کرد: برگزاری این رویداد مهم فرهنگی حرکتی پویا برای توسعه و ترویج فرهنگ کهن قصه‌گویی در جامعه است.