جشن اهدای نوشت افزار در روستای دغاغله اهواز برگزار شد
جشن اهدای نوشت افزار در روستای دغاغله اهواز برگزار شد
جشن اهدای نوشت افزار در مدرسه ابتدایی شهید طاهر روستای دغاغله اهواز از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برگزار و به دانش آموزان این آموزشگاه بسته های نوشت افزار اهدا شد.

به گزارش تارنمای جنوب، این مراسم در دبستان شهید طاهر روستای دغاغله اهواز و با حضور معاون فرماندار اهواز، بخشدار مرکزی، مسئولان آموزش و پرورش، اعضای شورای روستا، برخی از مسئولان محلی و همچنین مدیرعامل و تعدادی از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با هنر نمایی یک گروه های نمایشی و عروسکی  برگزار شد.

«حسن شهرویی» مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در این مراسم گفت: عمل به مسئولیت پذیری اجتماعی یک تعهد و باور سازمانی و نوعی سرمایه گذاری انسانی و اجتماعی است.

وی افزود: شرکت نفت و گاز کارون به عنوان بزرگترین شرکت بهره‌بردار کشور در کنار وظیفه ذاتی و رسالت خطیر تولید نفت و گاز، هیچگاه از عمل به مسئولیت‌‌ های اجتماعی خود و توجه به عمران و آبادی جامعه پیرامونی و روستاهای همجوار تاسیسات غافل نبوده و همواره نسبت به این امر اهتمام لازم را داشته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ضمن تأکید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، به موضوع توجه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی اشاره و این امر مهم را از اولویت‌های شرکت کارون اعلام کرد.

«آریا ارزانی» معاون برنامه ریزی فرماندار اهواز ضمن قدردانی از مسئولیت پذیری و اقدامات عام المنفعه شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در قبال جامعه پیرامونی ، از شرکت نفت و گاز کارون به عنوان شرکتی پیشگام در عمل به مسئولیت های اجتماعی نام برد.

وی گفت: برگزاری برنامه های شاد و با نشاط برای دانش آموزان مناطق روستایی بی شک حرکتی پسندیده است که اثر آن در ذهن کودکان به عنوان آینده سازان جامعه ماندگار خواهد بود.

«موسوی» معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش از برنامه ریزی و برگزاری این جشن و تامین نوشت افزار توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تقدیر کرد و خواستار تداوم این برنامه ها شد.

به گزارش تارنمای جنوب، بسته های نوشت افزار توسط مسئولان حاضر در این مراسم به دانش آموزان دو نوبت مدرسه شهید طاهر روستای دغاغله اهدا شد .

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در کنار رسالت خطیر تولید نفت و گاز ، نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی خود در قبال جامعه شهری و روستایی حوزه فعالیت اهتمام لازم را دارد.

تامین و توزیع هر ساله بسته های معیشتی ، فرهنگی و نوشت افزار ، کمک به توسعه فضاهای آموزشی و مذهبی ، توسعه فضای سبز، و آبرسانی به روستاهای همجوار تاسیسات بخشی از فعالیت های این شرکت در سالیان اخیر است.