دستگیری یک قاچاقچی در خرمشهر/ ۲۲۳۶۹ فشنگ جنگی و ۳۵قبضه سلاح کشف شد
دستگیری یک قاچاقچی در خرمشهر/ ۲۲۳۶۹ فشنگ جنگی و ۳۵قبضه سلاح کشف شد
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری قاچاقچی سلاح و مهمات و کشف 35 قبضه سلاح و مقادیر زیادی مهمات در شهرستان خرمشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب، سردار سید محمد صالحی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با هوشیاری، تلاش شبانه‌روزی و اشراف کامل اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی سلاح که با ارتباط‌‍‌گیری با قاچاقچیان یکی از کشورهای همسایه اقدام به ورود محموله سلاح و مهمات به داخل استان خوزستان می کرد، مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچی مزبور محموله سلاح را برای توزیع در سطح خوزستان به شهرستان خرمشهر منتقل کرد، افزود: ماموران پلیس با تسلط اطلاعاتی قبل از هرگونه اقدام بلافاصله مخفیگاه و محل دپوی محموله را با همکاری رده همنام خود در شهرستان خرمشهر شناسایی و در یک عملیات مقتدرانه زیر ضربه قرار دادند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این عملیات پیچیده و مقتدرانه ۳۵قبضه سلاح (۳۴ قبضه کلت کمری و یک قبضه سلاح کلاشینکف) و ۶۸ تیغه خشاب، ۲۲ هزار و ۳۶۹ فشنگ جنگی (۹ هزار و ۷۳۹ فشنگ کلت و ۱۲ هزار و ۶۳۰ فشنگ کلاشینکف) کشف شد.

وی با بیان اینکه در این ارتباط همدست متهم نیز شناسایی و دستگیر شده است؛ گفت : در یک ماه گذشته چهار باند سلاح و مهمات منهدم و در مجموع ۸۰ قبضه سلاح کشف شده است.