تحریم ها را باید با دانش شکست داد
تحریم ها را باید با دانش شکست داد
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تاکید بر اینکه تحریم ها را باید با دانش شکست داد، گفت: استقرار مدیریت دانش باید به سمت تحلیل پویای رفتار سازمانی هدایت شود.

به گزارش تارنمای جنوب، علیرضا دانشی در نشست هماهنگی استقرار سیستم مدیریت دانش در مناطق نفت خیز جنوب که با حضور مدیران و روسای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل اهمیت بسیار بالای این جلسه و موضوع استراتژیک استقرار مدیریت دانش، تلاش کردم در این جمع حضور به هم رسانم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: اهمیت این موضوع به اندازه ای است که گروه های اندیشه ورز راصد علم برای پیگیری مرزهای دانش و فنون نوین را تشکیل داده‌ام.

 وی افزود: ما با تحریم داخلی مواجه هستیم، خودمان خودمان را تحریم کردیم. جمود، تحجر و خشک مغزی از موانع توسعه مرزهای دانش اند و تحریم ها را باید با دانش شکست داد.

 دانشی تاکید کرد: استقرار مدیریت دانش باید به سمت تحلیل پویای رفتار سازمانی هدایت شود. جنگ اول با بی تدبیری های خودمان است و باید حمیت و انگیزه های مسئولانه  را  در سازمان تقویت کرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن قدردانی از تلاش همه دست اندرکاران یادآور شد: به طور جدی پیگیر تحقق این حرکت در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خواهم بود.

بابایی، نماینده شرکت مشاوره مهندسی نداک به عنوان مشاور استقرار مدیریت دانش در مناطق نفت خیز جنوب در این نشست گفت: پروژه استقرار مدیریت دانش در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ۸ فاز طراحی شده که پیش بینی می شود در مدت ۱۲ ماه اجرا شود.

«محمدرضا آبیار» رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری در این نشست به تشریح ضرورت استقرار مدیریت دانش مبتنی بر یک رویکرد نظام یافته و یکپارچه در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با هدف ایجاد نگرش و زیر ساخت مناسب، افزایش قدرت دانش سازمانی و افزایش بهره‌وری پرداخت.

 وی با اشاره به پیش بینی برنامه‌های متنوع و جذاب برای نهادینه سازی و اجرای موثر سیستم از جمله مصاحبه شغلی با بازنشستگان و سایر متخصصان شاغل در شرکت، فرآیند اجرای آن توسط شرکت مشاور و برنامه‌های آتی مورد نظر را برای نگاهداشت سیستم بیان کرد.