انهدام باند سارقان خودرو و موتور سیکلت در اهواز
انهدام باند سارقان خودرو و موتور سیکلت در اهواز
فرمانده انتظامی اهواز از انهدام باند سارقان خودرو و موتورسیکلت با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تارنمای جنوب، سرهنگ حسین زلقی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی اهواز و کلانتری ۳۶ کیان‌شهر با انجام تحقیقات تخصصی اعضای باند ۵ نفره سارقان حرفه‌ای در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۴ دستگاه خودروی پراید، ۳ دستگاه خودروی پژو پارس و ۲ دستگاه موتورسیکلت که سارقان در حال اوراق کردن آنها بودند، کشف شدند.

وی با اشاره به اینکه خودروها و موتورسیکلت‌های کشف شده همگی از شهر اهواز و شهرستان همجوار سرقت شدند، گفت: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به ۷ فقره سرقت خودرو و ۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، تاکید کرد: از شهروندان درخواست می شود که خودروهای خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند .