نفت گچساران نماد خودباوری در صنعت نفت است
نفت گچساران نماد خودباوری در صنعت نفت است
مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نماد خودباوری در صنعت نفت هستند و این شرکت به عنوان عنوان الگوی کار جهادی در مناطق نفت‌خیز جنوب است.

به گزارش تارنمای جنوب، علیرضا دانشی ضمن بازدید از تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تقدیر و تشکر از کارکنان نفت گچساران، تاکید کرد: قرار گرفتن تلمبه خانه گوره و چندراهه نفت خام صادراتی کشور در حوزه عملیاتی این شرکت، گچساران را به قلب صادرات نفت  کشور تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: شرکت نفت و گاز گچساران مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و کارکنان این شرکت نماد خودباوری در صنعت نفت هستند و به لطف خدا با برنامه ریزی جامع به نقطه مطلوب و درخشانی خواهیم رسید.

دانشی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از پنج شرکت تولیدی مناطق نفت‌خیز جنوب است که به عنوان دومین تولید کننده نفت به شمار می رود، اظهار کرد: در این شرکت ۲۳ میدان نفتی، ۳۵ کارخانه و ۸۴۴ حلقه چاه وجود دارد که از این تعداد میدان، ۱۶ میدان نفتی فعال است که نقش ویژه ای در اقتصاد کشور بر عهده دارد.

مدیرعامل مناطق نفت ‌خیز با تقدیر ویژه از کارکنان صنعت نفت گچساران با توجه به گستردگی این شرکت و ارسال نفت صادراتی مناطق نفت‌خیز جنوب از این شرکت گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان الگوی کار جهادی در مناطق نفت‌خیز جنوب است و در پیشانی و تارک این شرکت آینده درخشانی وجود دارد.