آیین تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید موزه نفت مسجدسلیمان برگزار شد
آیین تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید موزه نفت مسجدسلیمان برگزار شد
آیین تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید موزه نفت مسجدسلیمان با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش تارنمای جنوب، این مراسم با حضور «علیرضا هیهاوند» مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و «سعید آتشبار» سرپرست روابط عمومی و موزه های مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

هیهاوند در این جلسه با مهم برشمردن ثبت وقایع و رویدادهای صنعت نفت در منطقه مسجدسلیمان و نقش آن در تحولات آتی حوزه های فرهنگی، اجتماعی منطقه ضمن تشکر از زحمات چندین ساله ابوذر شجاعی برجوئی، فرید کاوش را به این سمت منصوب و معرفی کرد.

آتشبار، سرپرست روابط عمومی و موزه های مناطق نفت خیز جنوب با تأکید بر اینکه موزه جزو داشته ها و سرمایه های صنعتی و فرهنگی مسجدسلیمان است که میراث یک صنعت با اصالت و قدیمی را روایت می کند و به تصویر می کشد، اظهار کرد: با توجه به حضور پرسنل قدیمی و افرادی که دهه ها از عمر خودشان را در این صنعت سپری کرده یا با آن تعامل داشته اند، باید مرکز جمع آوری و تدوین تاریخ شفاهی ذیل موزه ها ایجاد و شروع به کار کند.

 فرید کاوش مسئول جدید موزه نفت مسجدسلیمان، متولد ۱۳۶۰ و با ۲۱ سال سابقه کار در صنعت نفت، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته مهندسی نفت و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.

خدمت در پتروشیمی های شیراز، اراک ، مارون و بندر امام ماهشهر، مدیریت امور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیریت عملیات، مدیریت فنی و روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از جمله مشاغل و سوابق خدمتی وی است.

رابط و مسئول پیگیری موزه نفت مسجدسلیمان در ستاد مناطق نفت خیز جنوب در سالهای ۹۲ و ۹۳ ، عضو تیم اجرایی طرح موزه نفت مسجدسلیمان در سال های ۹۸ تا ۹۹، رئیس و عضو هیئت مدیره انجمن دوست داران میراث فرهنگی مسجدسلیمان،- راهنمای گروه های مختلف تخصصی بازدید کننده از میراث صنعتی مسجدسلیمان از دیگر سمت ها و مسئولیت های مرتبط وی با موزه و میراث فرهنگی است.