شرکت های داخلی و دانش بنیان برای راه اندازی چاه های میدان مشترک آزادگان جنوبی به کار گرفته شوند
شرکت های داخلی و دانش بنیان برای راه اندازی چاه های میدان مشترک آزادگان جنوبی به کار گرفته شوند
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: بر استفاده و به کارگیری شرکت های داخلی و دانش بنیان برای تعمیرو راه اندازی چاه های میدان مشترک آزادگان جنوبی تاکید کرد و گفت:  قطعا افزایش ظرفیت تولید ۱۸ درصدی در این شرکت نتیجه تلاش و کوشش همکاران در واحدهای عملیاتی است.

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب، جلسه پیش بینی تولید و بهره دهی چاه ها و میادین نفتی با حضور «عبدالله عذاری اهوازی» مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، مدیران میادین نفتی، مدیران واحد ها و کارشناسان فنی با بحث های کارشناسی در مورد نگهداشت و افزایش تولید از میادین دارخوین آزادگان شمالی و جنوبی در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ در کمپ منطقه دارخوین آغاز شد.

عذاری اهوازی در این جلسه بر استفاده و به کارگیری شرکت های داخلی و دانش بنیان برای تعمیرو راه اندازی چاه های میدان مشترک آزادگان جنوبی تاکید کرد و افزود: در مقایسه با به کارگیری شرکت های خارجی با صرف هزینه های کمتر توانستیم توان تولید میدان آزادگان جنوبی را به شکل قابل توجهی افزایش دهیم.

وی  گفت: قطعا افزایش ظرفیت تولید ۱۸ درصدی نتیجه تلاش و کوشش همکاران پرتلاشمان در واحدهای عملیاتی بوده و از تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم .

در ادامه جلسه در خصوص موانع و ملزومات تولید مطالبی از سوی مدیر، روسا و کارشناسان اداره مدیریت فنی و سایر مدیریت ها مطرح و به بحث و گفتگو پرداخته شد و تصمیمات لازم برای تحقق اهداف تولید پیش بینی شده اتخاذ شد.

همچنین در این جلسه دستاوردهای برجسته شرکت نفت و گاز اروندان شامل صرفه جویی در کاهش هزینه های ارسال نفت به یکی از واحدهای تولیدی مطرح و مقرر شد که میزان نفت ارسالی به این واحد و چگونگی ادامه کار با این مرکز پیگیری هایی انجام شود.