رعایت نشدن الگوی مصرف به کابل‌های برق در اهواز خسارت وارد کرد
رعایت نشدن الگوی مصرف به کابل‌های برق در اهواز خسارت وارد کرد
اهواز- بخش‌هایی از خط تأمین‌کننده برق کوی ملت و زیتون کارمندی در اثر افزایش بار و مصرف بی‌رویه شهروندان دچار حادثه شد.

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب و به نقل از روابط عمومی شرکت برق اهواز، بخش‌هایی از خط تأمین‌کننده برق کوی ملت و زیتون کارمندی در شهرستان اهواز بر اثر افزایش بار و مصرف بی‌رویه شهروندان دچار حادثه شد.

سخنگوی برق اهواز بیان کرد: با وجود اطلاع‌رسانی‌های وسیع به شهروندان در خصوص ناترازی تولید و مصرف و همچنین ضرورت توجه به پیام‌های مدیریت مصرف و رعایت الگو در ساعات پیک بار در روزهای گذشته  بر اثر بی‌توجهی برخی مشترکین شاهد حوادث ناخواسته اتفاقاتی و همچنین خسارت به تجهیزات و آسیب به کابل ۳۳هزار ولت زمینی خط زمینی تغذیه‌کننده برق کوی ملت و زیتون کارمندی بودیم که با تلاش فراوان نقطه اتصال توسط تکنسین‌های شرکت شناسایی شد.

علیرضا شکرخدایی افزود: همکاران ما بلافاصله از نیمه‌شب گذشته ابتدا برق مناطق مسیر فوق‌الذکر را از دیگر فیدرهای هم‌جوار تأمین و گروه‌های عملیاتی امور برق منطقه پنج اهواز بلافاصله در محل حاضر و هم‌اکنون در حال تعمیر و تعویض و نصب کابل جدید هستند.

وی گفت: مدیریت مصرف برق صیانت از منابع ملی و عمومی کشور است و ضرورت دارد با به‌کارگیری شیوه‌های بسیار ساده  نظیر استفاده نکردن از لوازم برقی پرمصرف مانند لباسشویی، جاروبرقی ، اتو و حتی لامپ اضافی در ساعات اوج مصرف به‌ویژه (از ساعات۱۲تا ۱۸) سرویس به‌موقع لوازم برق در این مسیر گام برداریم.