دستورالعمل مرحله اول آزاد سازی سهام عدالت به زودی ابلاغ می‌شود
دستورالعمل مرحله اول آزاد سازی سهام عدالت به زودی ابلاغ می‌شود

ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻣﻮﺭ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﻭ ﺩﺍﺭﺍﯾﯽ عنوان کرد: دستورالعمل مرحله اول آزاد سازی و واگذاری اختیار مدیریت سهام عدالت به دارندگان این سهام به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش تارنمای جنوب فرهاد دژ پسند در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: خوشبختانه مقام معظم رهبری با درخواست رییس محترم جمهور برای آزاد سازی سهام عدالت موافقت کردند تا بر اساس ضوابطی که به تصویب شورای عالی بورس می رسد، مردم بتوانند آنچه تا الان مالکیت آن را داشته اند، مدیریت کنند

وی ادامه داد: در این ارتباط جا دارد، مراتب تشکر خودم و اعضای شورای عالی بورس را از لطفی که مقام معظم رهبری به این شورا داشته اند اعلام کنم.

وزیر اقتصاد این تصمیم را یک تحول اساسی و تاریخی برای دارندگان سهام عدالت دانست و خاطر نشان کرد: سبد سهام عدالت، سهام بسیار ارزشمند و متشکل از شرکت های معتبر و قوی است

دژ پسند یادآور شد: عده ای سودجو ممکن است در صدد بر بیایند تا پیش از ابلاغیه دولت مبنی بر چگونگی مرحله اول آزاد سازی سهام عدالت و کشف قیمت واقعی آن، با ارقام نازل، سهام مردم را پیش خرید کنند و مردم باید مراقب باشند.

وی در پایان عنوان کرد: دستورالعمل مرحله اول آزاد سازی و واگذاری اختیار مدیریت سهام عدالت به دارندگان سهام عدالت در آینده نزدیک ابلاغ می شود.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این خبر به سایت زیر مراجعه کنید:
http://shada.ir/fa-IR/shada/11367/news/view/15814/192629/Staging