دیدار مسئول دفتر نماینده مردم شادگان و مدیر کل صمت خوزستان برای بررسی مشکلات تولید در این شهرستان
دیدار مسئول دفتر نماینده مردم شادگان و مدیر کل صمت خوزستان برای بررسی مشکلات تولید در این شهرستان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان به همراه مسئول دفتر نماینده مردم شادگان و رییس اداره صمت این شهرستان نشست بررسی مشکلات شادگان را برگزار کردند. به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان، این نشست در جهت بررسی توسعه تولید و اشتغال با توجه به تدوین […]

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان به همراه مسئول دفتر نماینده مردم شادگان و رییس اداره صمت این شهرستان نشست بررسی مشکلات شادگان را برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان، این نشست در جهت بررسی توسعه تولید و اشتغال با توجه به تدوین سند توسعه اقتصادی و ایجاد زمینه های اشتغال در اداره کل صمت خوزستان برگزار گردید.
در این جلسه مصوب گردید هفته آینده جلسه ستادتسهیل و رفع موانع تولید جهت رفع مشکلات واحدهای راکد و بازگشت مجدد به چرخه تولید با حضور مسئولین استانی برگزار گردد.
مهندس فلاح مدیرکل صنعت ،معدن وتجارت خوزستان ضمن تشکر از پیگیری نماینده مردم شادگان حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد در رابطه با برنامه های توسعه اشتغال و بررسی پروژه های مهم تولید و ظرفیتهای موجود این قول را دادند که هرچه در توان دارند برای روتق تولید در شهرستان شادگان به کار گیرد تا شاهد توسعه تولید واشتغال باشیم.
بر اساس این‌گزارش ۱۲ پروژه مهم برای سال ۱۴۰۲ تدوین شده که نمونه ای از آن توسعه شرکت فولاد،شروع به کار شرکت پتروپالایشگاه ملل،شروع به کار کارگاه تولید قطعات فولاد وصنایع جانبی در شهرک صنعتی،تکمیل میدان میوه وتره بار،تکمیل کارخانه تولید بتن آماده و تکمیل کارخانه آسفالت یاسین باغبدرانی از جمله پروژه های مهم شهرستان شادگان است.