طرح ملی احیای چاه های بسته و کم بازده با معرفی چاه های حوزه غرب کارون ادامه پیدا خواهد کرد
طرح ملی احیای چاه های بسته و کم بازده با معرفی چاه های حوزه غرب کارون ادامه پیدا خواهد کرد
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: طرح ملی احیای چاه های بسته و كم بازده با معرفی چاههای حوزه غرب كارون ادامه پیدا خواهد كرد.

به گزارش تارنمای جنوب، عبدالله عذاری اهوازی ضمن اشاره به انعقاد اولین قرارداد از طرح ملی احیای چاه های بسته و کم بازده، این رویداد را به فناوران، نوآوران، شرکت های دانش بنیان، مجموعه شرکت ملی نفت و در راس آنها مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران تبریک گفت و بیان کرد: بدون شک این طرح در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و در راستای توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی در صنعت و تضمین کننده رسیدن به افق های در نظر گرفته شده از سوی شرکت ملی نفت ایران در خصوص افزایش تولید است.

وی اظهار داشت: طرح ملی احیای چاه های کم بازده بزرگترین رویداد فناورانه کشور به ارزش تقریبی۵۰۰ میلیون دلار در راستای احیای  ۷۰۰ حلقه چاه کم بازده است که اجرای موفقیت آمیز آن فرهنگ به‌کارگیری شرکت‌های دانش‌بنیان در انجام کارهای بزرگ و سخت را در کشور بیش از پیش احیا می کند.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: در آینده نه چندان دور فاز دوم طرح احیای چاه های بسته و کم بازده با معرفی چاههای غرب کارون آغاز خواهد شد و هم اکنون شرکت نفت و گاز اروندان با ارائه فهرستی از چاهای بسته و کم بازده خود در مسیر این افق نوین قرار گرفته است.