نشست مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان و مدیر عامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران
نشست مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان و مدیر عامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران
در نشستی با حضور عبدالله عذاری اهوازی و علی محمدی، ظرفیت همکاری هر دو شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تارنمای جنوب، سه شنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ طی نشستی که در دفتر هماهنگی این شرکت با حضور مدیرعامل شر‌کت نفت و گاز اروندان و مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار شد، راه های بهره مندی از ظرفیت تولیدات این شرکت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این دیدار که تعدادی از مدیران و روسای هر دو سازمان حضور داشتند، عذاری اهوازی ضمن خرسندی از عملکرد تولیدی در گروه ملی صنعتی فولاد ایران بر استفاده و حمایت حداکثری از تولیدات صنایع داخلی و بومی استان خوزستان از جمله فولاد، آهن و میلگرد تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن ارزشمند دانستن  تولیدات این شرکت در صنایع نفت، شرایط بازار رقابتی کشور را برای تولید کنندگان داخلی بسیار جذاب دانست و بیان کرد: ما در حمایت از شرکت های تولید کننده داخلی برای رفع نیازهای کالا و خدمات خود از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و اعتقاد داریم موتور محرکه اقتصاد کشور اتکا به صنایع و تولیدات داخلی و حمایت همه جانبه از آنان است.

در ادامه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران ضمن تشکر از برگزاری این نشست، اظهار داشت: گروه ملی آمادگی لازم برای تامین نیازهای صنایع بزرگ نفت و پتروشیمی را داشته و توجه شرکت نفت و گاز اروندان به تولیدات این شرکت را الگویی مثبت از تعامل صنایع در استان دانسته و قطعا در آینده هر دو شرکت همکاری های گسترده ای برای پیشبرد اهداف خواهند داشت.

به گزارش تارنمای جنوب، شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال ۱۳۴۲ به عنوان نخستین کارخانه فولاد ایران در شهر اهواز تاسیس شد.

همچنین با اجرای طرح توسعه و استفاده از ماشین آلات مجهز پس از انقلاب اکنون این مجتمع عظیم با ظرفیت سالیانه ۱.۴۳۵.۰۰۰ تن فرآورده فولادی و ۴۳۰.۰۰۰ تن شمش فولادی ضمن تامین بخش عمده ای از نیازهای کشور یکی از صادرکنندگان مهم محصولات فولادی است.