دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان
دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان
مدیر عامل، فرمانده بسیج و رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان با سرهنگ «حسن باقری» فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب دیدار کردند.

به گزارش تارنمای جنوب،  سه شنبه(۴ بهمن ۱۴۰۱) طی نشست صمیمی عبدالله عذاری اهوازی ارتقای حوزه بسیج شهید تندگویان را به مرکز بسیج تبریک گفته و این اتفاق مبارک را ثمره زحمات و تلاشهای سرهنگ باقری و بسیجیان سخت کوش این مرکز دانست.

عذاری اهوازی نقش مرکز بسیج شهید تندگویان را در این سالها در وزارت نفت و نفت جنوب بسیار ارزنده دانسته و بیان کرد: در این سالیان هرگاه وظیفه و کاری به بسیج سپرده می شود اعم از سازندگی، فرهنگی، دفاع از امنیت و… به بهترین شکل این امور به سرانجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با بیان این نکته که همیشه یک بسیجی بوده ام و خواهم بود، رمز موفقیت مدیران در سازمان ها را روحیه بسیجی و تعامل سازنده و هماهنگ با بسیج دانست و گفت: بسیج همواره منشاء خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در عرصه های خدمت رسانی به مردم و صیانت از دارایی های کشور درخشیده است و مایه مباهات است و بسیج شرکت نفت و گاز اروندان در بحث ماموریت های خدمت رسانی، سازندگی و عمل به مسولیتهای اجتماعی کارهای خوبی انجام داده و توجه به انجام این امور همیشه مورد تاکید اینجانب بوده است.

سرهنگ باقری فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان نیز ضمن خوش آمد گویی از تعامل مثبت و سازنده مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با این مرکز قدردانی کرد و عامل موفقیت در کارهای محوله را تعامل خوب و سازنده بین بسیج و واحدهای دیگر دانست و بسیج را خدمتگذار همیشگی در تمامی عرصه های جهادی، ایثار و فداکاری دانست.

فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب توجه به ظرفیتها و قابلیتهای بسیجیان این مرکز و آثار به جا مانده از این عزیزان را مرهون توجه مسئولین و مدیران به آنها دانست و اظهار کرد: در شرکت نفت و گاز اروندان این امر به خوبی قابل مشاهده است و تعامل و اقدامات جهادی در این شرکت مشهود است.

در پایان این دیدار عذاری اهوازی با اهداء لوح یادبودی ارتقاء مرکز بسیج را به سرهنگ باقری فرمانده بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب تبریک گفت و برای ایشان و همکارانشان سربلندی و پیروزی از خداوند متعال خواستار شدند.