افزایش بهره‌وری عملیاتی در مجتمع بندری امام
افزایش بهره‌وری عملیاتی در مجتمع بندری امام
 مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: در سه ماه اخیر، مجموعه اقدامات تعریف شده مدیریتی و عملیاتی موجب افزایش سرعت انجام فرایندهای کاری در مجتمع بندری امام شد.

به گزارش تارنمای جنوب، بهروز آقایی با اعلام این خبر بیان کرد: یکی از رویکردهای جدید و مهم در مجتمع بندری امام خمینی (ره)، ایجاد چرخه مدیریت بهره‌وری به شمار می‌رود که در قالب فعال‌سازی کمیته‌های مختلف در حال اجرا و پیگیری است.

وی افزود: همچنین علاوه بر این موضوع نیز لزوم افزایش توان در این مجتمع بندری از طریق افزایش بهره‌وری در فعالیت‌ها باید به صورت موازی پیگیری و انجام شود و در این راستا از همه توان به شکل کارا و اثربخش استفاده کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با اقدامات صورت گرفته شاهد بهبود شاخص‌های بین‌المللی آنکتاد (UNCTAD) نظیر ویتینگ تایم (زمان انتظار) به میزان ۶۸ درصد، پورت‌تایم (زمان حضور در بندر) به میزان ۲۴ درصد، اپریشن تایم (زمان عملیات) به میزان ۳۵ درصد و سرویس تایم (زمان خدمات دهی) به میزان ۱۴ درصد بوده‌ایم.

وی یادآور شد: با توجه به افزایش عمر زیرساخت‌ها و ضرورت ارتقای آنها لزوم توجه و نگاه ویژه به افزایش کارایی، اثربخشی و راه‌اندازی چرخه‌های مدیریت بهره‌وری در بنادر خوزستان یک ضرورت استراتژیک است.