احداث اردوگاه و مجتمع‌های گردشگری ـ تفریحی در اندیکا
احداث اردوگاه و مجتمع‌های گردشگری ـ تفریحی در اندیکا

مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اندیکا از احداث ۲ اردوگاه و سه مجتمع تفریحی ـ گردشگری در این شهرستان خبر داد. سید علی موسوی با اشاره به شرایط مطلوب آب و هوایی و پتانسیل‌های بی‌نظیر طبیعی، فرهنگی، تاریخی شهرستان اندیکا گفت: اداره میراث فرهنگی با استفاده از اعتبار تخصیص داده شده […]

مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اندیکا از احداث ۲ اردوگاه و سه مجتمع تفریحی ـ گردشگری در این شهرستان خبر داد.

سید علی موسوی با اشاره به شرایط مطلوب آب و هوایی و پتانسیل‌های بی‌نظیر طبیعی، فرهنگی، تاریخی شهرستان اندیکا گفت: اداره میراث فرهنگی با استفاده از اعتبار تخصیص داده شده نسبت به احداث تاسیسات گردشگری در این شهرستان اقدامات لازم را انجام داده است.

وی تاکید کرد: افزایش اقامتگاه‌های گردشگری در این شهرستان برای پذیرش و ماندگاری گردشگران و مسافران امری ضروری است.

او با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های گردشگری نوعی سرمایه‌گذاری است گفت: این نوع سرمایه‌گذاری می‌تواند در کوتاه‌مدت اشتغال‌زایی و درآمد ایجاد کند.

موسوی با اشاره به اینکه اندیکا شهر گردشگرپذیری است تاکید کرد: باید در زمینه بررسی زیرساخت‌های گردشگری و توسعه گردشگری این شهرستان تلاشی مضاعف صورت گیرد.

مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اندیکا ادامه داد: تامین زیرساخت‌های گردشگری نظیر احداث مجتمع‌های اقامتی و پذیرایی از جمله ضرورت‌های جذب گردشگر است.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا