جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر خوزستان برگزار شد
جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر خوزستان برگزار شد
جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر خوزستان با حضور اعضای کارگروه در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

به گزارش تارنمای جنوب، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر خوزستان به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور وحید کیانی مدیرکل کانون استان و اعضای این کمیته برگزار شد.

وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ایام دهه فجر را فرصتی برای شناخت نسل امروز از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب برشمرد و افزود: مراکز فرهنگی هنری کانون استان با اجرای ویژه برنامه های متنوع در حضور کودکان و نوجوان، این جشن ملی را برگزار خواهد کرد.

وی همچنین از سایر دستگاه ها خواست تا در برگزاری هرچه باشکوه تر  برنامه ها،کانون استان را همراهی کنند.

در ادامه نمایندگان سایر دستگاه ها برنامه های خود را ارائه دادند و در جهت هماهنگی بیشتر برای اجرایی شدن آن ها به گفت و گو نشستند.

دستگاه‌های عضو کارگروه کودک و نوجوان بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، اداره کل آموزش‌و پرورش، صدا و سیمای مرکز خوزستان، اداره کل بهزیستی، اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تشکیل می‌دهند.