گسیل خودروهای جمع آوری روان آب شرکت نفت و گاز اروندان به منظور کمک رسانی به شهرهای درگیر آبگرفتگی
گسیل خودروهای جمع آوری روان آب شرکت نفت و گاز اروندان به منظور کمک رسانی به شهرهای درگیر آبگرفتگی
بعد از بارندگی اخیر و اولویت امداد رسانی به مناطق مسکونی پیرامونی تاسیسات این شرکت، تمامی استعدادهای ماشین آلات لجستیکی این شرکت به مناطق شهری شهرستانهای خرمشهر ، آبادان و دارخوین توسط واحد خدمات و پشتیبانی مناطق عملیاتی گسیل داده شد.

به گزارش  تارنمای جنوب، امروز(پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱) ناصر فراهانی، سرپرست واحد خدمات پشتیبانی این شرکت بیان کرد: با دستور مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، بعد از بارندگی اخیر و اولویت امداد رسانی به مناطق مسکونی پیرامونی تاسیسات این شرکت، تمامی استعدادهای ماشین آلات لجستیکی این شرکت به مناطق شهری شهرستانهای خرمشهر ، آبادان و دارخوین توسط واحد خدمات و پشتیبانی مناطق عملیاتی گسیل داده شد.

فراهانی ادامه داد: از جمله این اقدامات می توان به استقرار  ۶دستگاه خودروی تخلیه ی روان آب در شهرستان خرمشهر، یک دستگاه به شهرستان دارخوین و از امروز نیز ۲دستگاه به شهرستان آبادان به منظور تسریع در جمع آوری آبهای سطحی باران های اخیر از خیابانها و کمک رسانی به مردم عزیز این مناطق اقدام ‌شد.

امید کوتیان نژاد سرپرست شهرداری خرمشهر در بازدیدی از روند جمع آوری آبهای سطحی شهر به اتفاق سایر مسؤلین محلی دقایقی در جمع امدادرسانان شرکت نفت و گاز اروندان حضور پیدا کرد و از زحمات آنها تقدیر و تشکر به عمل آورد .

این ماشین الات تا پایان عملیات جمع آوری آبهای سطحی شهرهای ذکر شده به کار خود ادامه خواهند داد.