تامین اعتبار ۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل فاضلاب شهر شوش
تامین اعتبار ۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل فاضلاب شهر شوش
نماینده مردم شوش در مجلس گفت: پس از پیگیری‌های مستمر، سه هزار میلیارد ریال برای تکمیل فاضلاب این شهر تأمین اعتبار شد.

به گزارش تارنمای جنوب، محمد کعب عمیر اجرای فاضلاب شهری را یکی از مطالبات جدی مردم شوش عنوان کرد و افزود: پس از پیگیری‌ها و جلسات مستمر، سه هزار میلیارد ریال برای تکمیل فاضلاب شهر شوش تأمین اعتبار شد.

وی خبر داد: پس از انجام تشریفات قانونی و اداری، عملیات اجرایی فاز اول فاضلاب شهری مناطق شرق شوش وارد فاز اجرایی خواهد شد.

کعب عمیر افزود: فاز اول این طرح در مناطقی مثل کوی شهرک سلمان، کوی شهرک دانیال، کوی ابوذر غفاری، منازل تعاونی‌های مسکن اجرا خواهد شد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس خبر داد: دو واحد ایستگاه پمپاژ در شهرک سلمان و شهرک دانیال احداث می‌شود.

کعب عمیر بیان کرد: با انجام تشریفات قانونی مناقصه تاکنون ۱۱ پیمانکار برای این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند که قرار است کارهای اداری مناقصه این پروژه در آذرماه سال جاری تعیین و تکلیف شود.

وی با اشاره به تأمین اعتبار ۱۲۴ میلیارد ریال برای عملیات اجرایی پروژه تکمیلی شبکه توزیع آب و اجرای خطوط انتقال آب و انشعابات شهر حر اظهار کرد: اجرای این پروژه اقدامی مهم برای افزایش کمی و کیفی آب شرب اهالی شهر حر است.

کعب عمیر تصریح کرد: در آینده نزدیک پس از انجام تشریفات قانونی و اداری، عملیات اجرایی پروژه مهم آبرسانی شهر حر هم آغاز خواهد شد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: انتظار می‌رود با یک کار جهادی و شبانه روزی مشکلات آب و فاضلاب شهرها و روستاهای شهرستان شوش و کرخه به صورت اساسی و ماندگار برای همیشه برطرف شوند.