همه پروژه های عملیاتی با اولویت های زیست محیطی اجرا می شوند
همه پروژه های عملیاتی با اولویت های زیست محیطی اجرا می شوند
سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت: همواره برای برنامه ریزی پروژه های فنی و عملیاتی مرتبط با تولید، اولویت اصلی، امکان سنجی اجرای پروژه بر اساس استانداردها و الزامات زیست محیطی است.

به گزارش تارنمای جنوب، قباد ناصری ضمن دیدار با «محمدجواد اشرفی» مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان تاکید کرد: هدف از این دیدار به اشتراک گذاری اطلاعات و یافتن راهکار های روزآمد برای حفاظت بهینه از سرمایه های طبیعی مردم یعنی آب، خاک و هوا بر اساس دانش و تجربه کارشناسان هر دو بخش است.

وی افزود: با تعاملی که وجود دارد، بخش عظیمی از مسائل زیست محیطی مرتبط با عملیات تولید مرتفع شده و به خاطر ماهیت فرآیند تولید، همه امکانات و ادوات لازم تامین و در اختیار HSE شرکت قرار گرفته تا آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه ریسک (هم ریسک وقوع بلایای طبیعی هم بروز چالش های عملیاتی) وجود داشته باشد.

سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در ادامه رفاه، امنیت و سلامت مردم را مهمترین دغدغه صنعت نفت برشمرد و یادآور شد: صنعت نفت همواره به مسائل ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی مناطق پیرامون تاسیسات و چاه ها توجه خاص داشته است.

ناصری از افزایش همکاری ها در راستای صیانت از محیط زیست استقبال تاکید کرد و گفت: همواره برای برنامه ریزی پروژه های فنی و عملیاتی مرتبط با تولید، اولویت اصلی، امکان سنجی اجرای پروژه بر اساس استانداردها و الزامات زیست محیطی است.