بسیج در عرصه های جهادی و کمک رسانی کشور پیشگام است
بسیج در عرصه های جهادی و کمک رسانی کشور پیشگام است
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: بسیج همیشه در عرصه های جهادی و کمک رسانی در زمینه های مختلف در کشور پیشگام است.

به گزارش تارنمای جنوب، عبدالله عذاری اهوازی در آیین گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از بسیجیان فعال در حادثه متروپل و اربعین حسینی در شرکت نفت و گاز اروندان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج همیشه در عرصه های جهادی و کمک رسانی در زمینه های مختلف در کشور پیشگام است.

مدیرعامل شرکت اروندان گفت: بسیجی فرهنگ و ارزش است و افرادی که در راه این انقلاب و کمک به مردم و مملکت سعی و تلاش می کنند، قطعا دارای روحیه بسیجی هستند.

وی با بیان اینکه در عصر حساس و سرنوشت ساز کنونی باید بتوانیم دوست و دشمن را بشناسیم، گفت: روزی شهیدان در این سرزمین رشادت ها و جان فشانی زیادی کردند و در عصر کنونی ما جا پای قدم های شهیدانی می گذاریم که از جان و مال خود گذشتند و خود را فدای آرامش و آزادی این سرزمین کردند، و بر ما واجب است که شهدا را فراموش نکنیم.

سردار مراد حاجتی ضمن تبریک هفته بسیج ، از مدیرعامل شرکت اروندان که با بسیج نیروهای تحت امرخود در حادثه متروپل و خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند، تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: اگر ظاهر و باطن  خوب و قوی داشته باشیم و در مقابل دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی تابعیت ولایت را داشته باشیم، قطعا پیروز خواهیم بود.

سردار مراد حاجتی گفت: اگر همه دنیای غرب بخواهند در مقابل خدمه دستگاه اباعبدالله الحسین(ع) در شرکت اروندان بایستند، قدرت و توان مقابله را ندارند. چرا که دلی که با حسین است هیچ وقت شکستنی نیست.

به گزارش تارنمای جنوب، این مراسم با حضور سرهنگ پاسدار محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر و جمعی از مدیران ارشد و بسیجیان شرکت اروندان برگزار شد.

همچنین در این مراسم از مدیران ارشد و بسیجیان شرکت اروندان و از بسیجیان و افرادی که در حادثه متروپل و اربعین حسین حضور جهادی و فعال داشتند، با اهدا لوح تقدیر و تشکر شد.