توزیع بیش از ۴ هزار بسته دانش آموزی در خوزستان
توزیع بیش از ۴ هزار بسته دانش آموزی در خوزستان
به مناسبت هفته «بسیج» بیش از چهار هزار بسته دانش آموزی و ۲۰ تن گوشت و مرغ میان نیازمندان، اقشار آسیب پذیر و مددجویان توزیع خواهد شد.

به گزارش تارنمای جنوب، مدیرکل کمیته امداد خوزستان عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج خبر داد: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ همزمان با هفته مبارک بسیج در راستای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

جمال شیبه افزود: به مناسبت هفته بسیج و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند بیش از ۴ هزار بسته دانش آموزی شامل کیف، لوازم تحریر و… و همچنین ۲۰ تن گوشت و مرغ با همکاری بسیج کارمندی شهید رجایی میان نیازمندان، اقشار آسیب پذیر و مددجویان توزیع می‌شود.

شیبه با بیان اینکه در رزمایش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان نیز هم‌افزایی و همکاری می‌کنند، تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی به‌دنبال گفتمان‌سازی، خدمات‌رسانی به محرومان و نمایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های امدادگران بسیجی است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد همچون نهاد بسیج مولود انقلاب و در خدمت اهداف نظام اسلامی است، گفت: بسیج نمادی آشکار از اراده مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: رویکرد اصلی این نهاد توانمندسازی نیازمندان است و بر این اساس تلاش می‌کند تا با ایجاد روحیه امید و خودباوری، زمینه ارتقای علمی و خودکفایی آنان را در بخش‌های مختلف فراهم کند.

«بسیج» خدمتگزار مردم

سرهنگ پاسدار «محمد جهان بین» فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید رجایی در این مراسم بیان کرد: سازمان بسیج با کمک سپاه‌های استانی و نواحی مقاومت بسیج در سراسر استان در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: در هفته بسیج امسال که با عنوان «بسیج خدمتگزار مردم» نامگذاری شده در تلاش هستیم تا نمود و بروز خدمات بسیج را داشته باشیم.

جهان بین ادامه داد: در سال‌های گذشته خدمت رسانی و محرومیت زدایی به مردم در سپاه و بسیج به رسالت و مأموریت تبدیل شده است و خدمت رسانی به مردم را وظیفه خودمان می‌دانیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید رجایی گفت: این خدمات در حوزه‌های مختلف به مردم با همکاری کمیته امداد ارائه شده است.