جمع‌آوری همه مدارس سنگی تا پایان سال ۱۴۰۲
جمع‌آوری همه مدارس سنگی تا پایان سال ۱۴۰۲
سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدرسه‌سازی را مهمترین رکن در یک منطقه برشمرد و گفت: همه مدارس سنگی در کشور تا پایان سال ۱۴۰۲ جمع‌آوری می‌شوند.

به گزارش تارنمای جنوب، حمیدرضا خان‌محمدی در حاشیه افتتاح هنرستان دخترانه ۹ کلاسه مارون سه در شهرک طالقانی ماهشهر اظهار کرد: امروز در مراسم مجمع خیران شهرستان ماهشهر حضور پیدا کردیم و یکی از اصول اصلی دولت مردمی به‌کارگیری ظرفیت‌های مردمی برای انجام امور و پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: در سال گذشته خیران در کنار سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، ۳۰۰ میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی مشارکت داشتند و این موضوع نشان‌دهنده هم‌صدایی و هم کلامی برای موضوع مدرسه‌سازی است.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: مدرسه‌سازی مهمترین رکن در یک منطقه است، اگر همه به امر مدرسه، مدرسه‌سازی، مدرسه‌داری و مدرسه‌یاری توجه کنند، نسل آینده آن‌طور که باید تربیت و خودش دارای ارزش افزوده بالایی خواهد بود.

خان‌محمدی بیان کرد: نیروهای متخصصی که در بندر ماهشهر فعالیت دارند، همه از دل مدارس رشد و پرورش یافته‌اند؛ مدارسی که امروز افتتاح شده نیز هنرستان‌های کاردانش هستند، آن هم با این رویکرد که ماهشهر بندر صنعتی است و افراد باید از دوران دبیرستان آمادگی کمک به حوزه صنعت را داشته باشند.

وی خبر داد: تا پایان سال ۱۴۰۲ همه مدارس سنگی را در کشور جمع می‌کنیم، البته این مدارس عمدتاً در حوزه زاگرس است.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: البته مدارس سنگی خشکه‌چین را باید جمع کنیم چون مدارس سنگی استاندارد هم شاید داشته باشیم؛ همه مدارس سنگی را بهسازی و تا پایان سال آینده مدرسه سنگی نخواهیم داشت.