اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان بی شک توسعه و آبادانی را به همراه دارد
اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان بی شک توسعه و آبادانی را به همراه دارد
دهیار قلعه‌چنعان ضمن قدردانی از حمایت‌های مردم این منطقه گفت: امید است با اتحاد و همدلی و استفاده از ظرفیت ارزشمند نیروی جوان و تجربه گران بهای شیوخ و بزرگان، گامی‌ موثر برای توسعه و آبادانی منطقه برداشته شود.

به گزارش تارنمای جنوب، مصطفی سواری ضمن قدردانی از حمایت‌های مردم قلعه‌چنعان و ابراز محبت شیوخ ، بزرگان و معتمدان محل، اهالی این منطقه را از سرمایه‌های ارزشمند استان خوزستان و شهرستان کارون برشمرد و اظهار کرد: امید است که این اتحاد و همدلی بین دهیاری‌ها، بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مردم برای رسیدن هرچه سریعتر منطقه قلعه‌چنعان به توسعه و آبادانی، بسیار موثر باشد.

به گزارش تارنمای جنوب، به پاس زحمات و تلاش شبانه‌روزی دهیار قلعه‌چنعان در طول پنج ماه اخیر ، تعدادی از خیران ، شیوخ و بزرگان به نمایندگی از اهالی قلعه‌چنعان با لوح تقدیری از تلاش های دهیار قلعه‌چنعان برای توسعه و آبادانی این منطقه قدردانی کردند.

جمعی از اهالی منطقه قلعه‌چنعان‌ در این دیدار صمیمانه ضمن اهدای لوح تقدیر به دهیار پرتلاش این منطقه به پاس خدمات ارزشمند صورت گرفته در چندماه اخیر، خواستار استمرار و حضور فعال مسئولان به منظور رفع مشکلات و معظلات و همچنین تلاش در راستای آبادانی روستاها شدند.

در پنج ماه اخیر خدمات ملموسی از جمله توسعه فضای سبز، تقویت روشنایی معابر ، اجرای پروژه‌های عمرانی، توسعه شبکه آب شرب و گازرسانی و… در این منطقه مشاهده شده است.