۵۱۳۰ میلیارد تومان اعتبارات آلایندگی خوزستان دریافت شد
۵۱۳۰ میلیارد تومان اعتبارات آلایندگی خوزستان دریافت شد
 استاندار خوزستان گفت: ۵ هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبارات آلایندگی را که مربوط به استان بود و شرکت‌های مختلف از پرداخت آن خودداری می‌کردند، دریافت و میان شهرها و روستاها توزیع کردیم.

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب، صادق خلیلیان در نشست شوراهای اسلامی خوزستان با تأکید بر ضرورت ساماندهی مبلمان و زیرساخت‌های شهری اظهار کرد: جلسه شورای اسلامی استان مرجع تصمیم‌گیری در خصوص مدیریت شهری و روستایی است؛ بنابراین باید شهرها و روستاهای استان را از نظر مبلمان شهری و زیرساختی به بهترین شکل برای زندگی مردم ساماندهی کنیم.

استاندار خوزستان تاکید کرد: ارتباط میان مدیران و مسئولان استانی با شوراهای شهر و روستا باید قوی باشد.

وی افزود: پس از سال‌های متمادی موفق شدیم تا ۵ هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبارات آلایندگی را که مربوط به استان خوزستان بود و شرکت‌های مختلف از پرداخت آن خودداری می‌کردند با کمک مسؤولان دولت در سطح کشور دریافت کنیم و بر اساس ضوابط خاص میان همه شهرها و روستاها توزیع کردیم.

خلیلیان بیان کرد: بخشی از این مبلغ صرف پرداخت معوقات کارگران خواهد شد، افزون بر آن حداقل ۵۰ درصد این مبلغ برای توسعه زیرساخت‌های شهری و خرید تجهیزات مورد نیاز برای دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و مبلمان شهری هزینه خواهد شد.

استاندار خوزستان گفت: بر همین اساس از دهیاری‌ها و شهرداری‌ها درخواست شده تا طرح‌ها و پروژه‌های خود را ارائه کنند تا ضمن تصویب طرح این مبالغ صرف عمران و آبادانی شهرها شود.