۱۶۲ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد در خوزستان فعال شدند/ اقدام ضربتی برای رفع مشکلات واحدهای راکد و نیمه فعال در خوزستان
۱۶۲ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد در خوزستان فعال شدند/ اقدام ضربتی برای رفع مشکلات واحدهای راکد و نیمه فعال در خوزستان
استاندار خوزستان با تاکید بر اقدام ضربتی برای رفع مشکلات واحدهای راکد و نیمه راکد مستقر در شهرک‌ها به ویژه نواحی صنعتی استان گفت: از سال گذشته در مجموع فعالیت‌های مختلف (صنعتی و کشاورزی) حداقل ۱۶۲ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد در خوزستان فعال شدند.

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب، صادق خلیلیان عصر امروز دوشنبه در سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خوزستان اظهار کرد: واحدهای راکد و نیمه راکد مستقر در شهرک‌ها به ویژه نواحی صنعتی استان احصاء شدند؛ برخی از این واحدها مشکلاتی در زمینه بانکی و مواد اولیه دارند که در تقسیم بندی صورت گرفته بنا شد تا با اقدام ضربتی مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم و به اشتغالزایی استان بیفزاییم.

استاندار خوزستان خبر داد: از سال گذشته در مجموع فعالیت‌های مختلف (صنعتی و کشاورزی) حداقل ۱۶۲ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد در خوزستان فعال شدند و به طور کامل به چرخه تولید بازگشتند.

وی تصریح کرد: ۲۴ پروژه بزرگ در این جلسه مورد توجه قرار گرفت و کلیات آنها تصویب شد؛ همچنین بنا شد تا این طرح‌ها در کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی کارشناسان قرار گیرند و پس از آن به تصویب نهایی برسند.

استاندار خوزستان گفت: این ۲۴ پروژه در مجموع تحول عمده‌ای را از نظر اشتغالزایی و تولید در استان ایجاد خواهند کرد.