آیین تجلیل از ایثارگران شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد
آیین تجلیل از ایثارگران شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد
آیین تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت شرکت نفت و گاز اروندان همزمان با هفته دفاع مقدس در ساختمان مرکزی شماره یک خرمشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب، طی آیینی از کارکنان ایثارگر این شرکت با حضور «عبدالله عذاری اهوازی» مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر، پیشوایی رییس اداره اطلاعات شهرستان خرمشهر و با حضور جمعی از مدیران و کارکنان ایثارگر و بسیجی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم عذاری اهوازی ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت جانسوز امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) و همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی گفت: رشادت ها و از جان گذشتگی بسیجیان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با گذشت زمان نباید به فراموشی سپرده شود چرا که آرامش و امنیت کنونی کشورمان ثمره خون پاک شهیدان و مبارزه این عزیزان ایثارگر است.

وی با تاکید بر این که جهاد برای ایثارگران تمام نشدنی نیست، گفت: برای یک ایثارگر، در زندگی روزمره و در خانواده ، جامعه و محل کار ، مجاهدت علیه خشم، غرور، پرخاشگری و نفسانیات ادامه دارد و همچنین توجه به افزایش بصیرت در برابر حوادث گوناگون و تبعیت محض از فرآمین مقام معظم رهبری و پایبندی به قانون کشور تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان یکی دیگر از وظایف ایثارگران را معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی در بین نسلی که جنگ را ندیده اند عنوان کرد و ادامه داد: باید از کسانی که در محل کار، روحیه و رفتار ایثارگرانه دارند قدردانی کنیم تا تشویق شوند و دیگران نیز رفتار آنان را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

در ادامه مراسم سرهنگ لویمی با ابراز خرسندی از حضور در جمع ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس را یاد آور رشادت ها و از جان گذشتگی های مردان بی ادعا دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر افزود: چند سالی است در خرمشهر توفیق خادم الحسینی و میزبان زوار اربعین حسینی را داریم. جا دارد از تلاش ها و زحمات شبانه روزی عذاری اهوازی و همچنین فرمانده و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان و کلیه عزیزانی که در موکب این شرکت در پایانه مرزی شلمچه به زوار اباعبدالله الحسین(ع) صادقانه و با اخلاص خدمت کردند، تقدیر و تشکر کنم .

همچنین پیشوایی رییس اداره اطلاعات خرمشهر ضمن خرسندی بابت حضور در جمع ایثارگران شرکت نفت و گاز اروندان گفت: دنیای استکبار و کشورهای جنگ طلب در طول تاریخ کشورهای زیادی را ویران و اشغال کرده اند، اما در برابر نسخه شفا بخش بسیج و انسانیت هیچ کاری از پیش نبردند و این چیزی به جز توحید باوری و عدالت محوری نیست.

وی گفت ؛ استکبار جهانی در جنگ ۸ساله با حضور رزمندگان و بسیجیان دلاورمان شکست سختی خورد و در همه سطوح از نظامی تا فرهنگی هرجا که تفکر بسیجی و نگاه توحیدی حکم فرما شد خارج از معادلات دنیایی علت و معلولی، مشکلات حل و اعجاز درست خواهد شد.

گفتنی است در پایان این جلسه طی آیینی با اهداء لوح و جوایز نقدی از ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی تقدیر به عمل آمد.