پروژه های برق رسانی در شهرستان های شوشتر و گتوند افتتاح شدند
پروژه های برق رسانی در شهرستان های شوشتر و گتوند افتتاح شدند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از بهره برداری پروژه های برق رسانی در شهرهای شوشتر ، گتوند و بخش عقیلی خبر داد.

به گزارش به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب،  علی خدری گفت: رکن اصلی وظایف شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان در هر شرایطی است و این پروژه ها گامی در راستای توسعه شبکه برق و عرضه خدمات مطلوب به مشترکان به شمار می روند.

وی در تشریح پروژه های بهره برداری شده درشهرستان گتوند اظهار کرد: احداث فیدرهای خروجی دو مداره شهرستان گتوند به طول ۸ کیلومتر و همچنین برقدار کردن روستای چینولک با اعتباری بالغ بر۱۰۳ میلیارد ریال انجام شد.

خدری اضافه کرد: همچنین افتتاح پروژه های روشنایی معابرشهرستان شوشتر و کلنگ زنی خط خروجی جدید ایستگاه امام خمینی(ره)شعیبیه با حجمی حدود ۱۶ کیلومتر شبکه، پروژه توسعه روشنایی معابر روستای شیخ شمس الدین نیز با اعتبار ۱۰۲ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال از جمله پروژه هایی بود که امروز به بهره برداری رسید؛ البته با افتتاح این پروژه ها ولتاژ برق بیش از ۳۰ روستای منطقه شعیبیه تقویت می شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان وظیفه تامین برق یک میلیون و ۱۳۳ هزار مشترک را در استان برعهده دارد، گفت: استفاده از شیوه های نوین در توسعه و احداث شبکه و بهسازی و مدیریت شبکه با هدف ارتقای کیفیت خدمات دهی به مشترکان در سطح استان از اولویت های کاری این شرکت در چند سال اخیر بوده است.