افتتاح ۳ پروژه تولیدی- صنعتی در اروند/۹ پروژه دیگر به زودی به بهره برداری می رسند
افتتاح ۳ پروژه تولیدی- صنعتی در اروند/۹ پروژه دیگر به زودی به بهره برداری می رسند
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: همزمان با هفته دولت از ۳ پروژه تولیدی- صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال و اشتغال (مستقیم - غیرمستقیم) بیش از ۱۲۰ نفر به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تارنمای جنوب و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزااد اروند، محمدرضا اسکندری  اظهار کرد: همزمان با هفته دولت از ۳ پروژه تولیدی- صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال و اشتغال (مستقیم – غیرمستقیم) بیش از ۱۲۰ نفر رونمایی شده و به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پروژه ها شامل تولید مقاطع فولادی( نبشی)، لوله تک جداره از جنس پلی اتیلن و لوازم یدکی خودرو هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص اظهار کرد: علاوه بر پروژه‌هایی که افتتاح و به بهره بردای رسید، تعداد ۹ پروژه صنعتی- تولیدی دیگر نیز در آینده‌ای نه چندان دور به بهره‌برداری خواهد رسید که حجم سرمایه‌گذاری ۸ پروژه تولیدی آن معادل ۲ هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال خواهد بود که اشتغالی بالغ بر ۶۳۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد نمود که پیشرفت فیزیکی این طرح ها به بیش از ۹۰ درصد بوده است.

وی گفت: پروژه دیگر تولیدی ما در اروند ابر پروژه فولاد جهان آرا است که با حجم سرمایه گذاری ثابت بالغ بر ۴۵۰ میلیون یورو و سرمایه در گردشی معادل ۲۰ هزار میلیارد ریال است که ماحصل این پروژه اشتغالی بالغ بر ۳ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم خواهد بود.