مراسم تکریم و معارفه سرپرست حراست شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه سرپرست حراست شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرستان سابق و جدید حراست شرکت نفت و گاز اروندان با حضور علیرضا دامغانی، رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران، عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، روسای ستادی حراست شرکت ملی نفت و مدیران و روسای شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی […]

مراسم تکریم و معارفه سرپرستان سابق و جدید حراست شرکت نفت و گاز اروندان با حضور علیرضا دامغانی، رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران، عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، روسای ستادی حراست شرکت ملی نفت و مدیران و روسای شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارنمای جنوب؛ علیرضا دامغانی رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران در این مراسم با اشاره به جایگاه مهم حراستها در سازمانها گفت: برقراری امنیت، پیشگیری، برقراری نظم و انضباط، حفاظت از تجهیزات و تاسیسات و نیروی انسانی از وظایف اصلی این‌مجموعه است.
وی افزود؛ تغییرات در سازمان ها امری طبیعی و براساس دستورالعمل های سازمانی صورت می گیرد و امروز هم خوشحال هستیم که یکی از نیروهای جوان و متخصص در این حوزه استراتژیک و حساس منصوب شدند.

رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران در ادامه ضمن معرفی آقای مصطفی سواری رئیس جدید حراست شرکت نفت و گاز اروندان از خدمات و تلاشهای ارزشمند آقای حمید خادمی در دوران عهده داری مسئولیت این واحد تقدیر و تشکر کردند و برای ایشان در مسئولیت‌های محوله آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه این نشست، عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، ضمن خرسندی از انتخاب سرپریت جدید حراست و تقدیر از پیگیری ها و تلاشهای آقای دامغانی در انتخاب آقای مصطفی سواری ایشان را فردی انقلابی، جوانان، فساد سیز و تحول گرا و دارای سابقه حراستی دانست و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودن.
عذاری اهوازی، با بیان اینکه مدیران و روسای حراست چشم مدیر عامل و مشاور امین و دلسوز باید باشند، تامل و ارتباط خوب با سایر مدیریت ها و سازمانهای بیرونی را بسیار مهم دانستند.