برندگان هشتمین مسابقه بین‌المللی عکاسی کوهستانی
برندگان هشتمین مسابقه بین‌المللی عکاسی کوهستانی

برندگان هشتمین مسابقه بین‌المللی عکاسی کوهستانی که تصاویری خیره‌کننده از عکاسان ماجراجوی فوق‌العاده ماهر هستند، معرفی شدند.   باشگاه کوهستانی Club Vasco de Camping Elkartea یا به اختصار CVCE در اسپانیا مسابقه معتبر عکاسی ماجراجویی کوهستان را برای هشت سال متوالی سازماندهی کرده است که هزاران عکاس از سراسر جهان آثار خود را برای شرکت […]

برندگان هشتمین مسابقه بین‌المللی عکاسی کوهستانی که تصاویری خیره‌کننده از عکاسان ماجراجوی فوق‌العاده ماهر هستند، معرفی شدند.

 

باشگاه کوهستانی Club Vasco de Camping Elkartea یا به اختصار CVCE در اسپانیا مسابقه معتبر عکاسی ماجراجویی کوهستان را برای هشت سال متوالی سازماندهی کرده است که هزاران عکاس از سراسر جهان آثار خود را برای شرکت در این رقابت ارسال کرده‌اند.

در رویداد امسال هیئت داوران ۲۰ برنده از اسپانیا، کانادا، اسلوونی، لهستان، فرانسه، ایالات متحده و آلمان را انتخاب کردند. تصویر برنده کلی را یبریل مورو از بیسکای ثبت کرده است. اثر حماسی او یک اسکی‌باز را در هوا نشان می‌دهد که خورشید پشت سر او درحال غروب است

مقام اول

  • یبریل مورو

مقام دوم به عکاس کانادایی پائول زیزکا با شات پرسپکتیو عالی خود که فردی را داخل غار یخی در رشته کوه‌های راکی کانادا نشان می‌دهد، رسید.

مقام دوم

  • پائول زیزکا

مقام سوم به خوزه آلنده با تصویری از کوهنوردی که در صحرای وادی روم در اردن است، رسید.

مقام سوم

  • خوزه آلنده

۱۷ برنده باقی‌مانده جوایز افتخاری را به خود اختصاص دادند که نشان‌دهنده فعالیت‌های کوهستانی متنوعی مانند راهپیمایی، دوچرخه‌سواری در کوهستان، مسابقه کوهستان، بولدرینگ و کایاک‌سواری بود.

 

no-alt
no-alt
no-alt
  • منبع خبر : سینا پرس