حمایت وزارت نفت از شرکت های دانش بنیان برای انتقال فناوری های نوین صنعت نفت
حمایت وزارت نفت از شرکت های دانش بنیان برای انتقال فناوری های نوین صنعت نفت
مدیر برگزاری نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به حمایت وزارت نفت از شرکت های دانش بیان برای انتقال فناوری های نوین صنعت نفت بیان کرد: 100 شرکت دانش بنیان و فناور، 44 شرکت خارجی و یا نمایندگان این شرکت ها از کشورهای مختلف از جمله ایتالیا، اسپانیا، امارات و کره در این دوره از نمایشگاه ملی نفت حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری بهار  اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، مجید بوجارزاده در آیین افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با تقدیر از همکاری دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز در برگزاری این نمایشگاه و همچنین حضور سفرا و شرکت های خارجی اظهار کرد: در سال تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی و با همت و تلاش مسئولان انقلابی و جهادی وزارت نفت میزبان همه مردم در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است.

وی با اشاره به فراهم سازی زیرساخت های توسعه صنعت نفت و همچنین دستیابی به آرمان های انقلاب به عنوان برخی از اهداف برگزاری افزود: برگزاری این نمایشگاه در سطح بین المللی به عنوان بزرگترین رویداد صنعتی و تجاری و آن هم در شرایط تحریم های بین المللی و بیماری همه گیر کرونا نشان دهنده قدرت و به واسطه دیپلماسی فعال و میدانی دولت سیزدهم است.

مدیر برگزاری نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه ملی نفت زمینه ساز ایجاد رقابت در عرصه بین المللی می شود، تصریح کرد: این دوره از نمایشگاه با حضور بیش از یک هزار ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی و در فضایی با وسعت ۴۰ هزار مترمربع به صورت سرپوشیده باز و جانمایی ۹۰۸ غرفه در ۱۸ سالن نمایشگاهی با حضور شرکت های مختلف حوزه نفت، انجمن های سازندگان نفت و شرکت های پتروشیمی برگزار می شود.

بوجارزاده با اشاره به حمایت وزارت نفت از شرکت های دانش بیان برای انتقال فناوری های نوین صنعت نفت بیان کرد: ۱۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور، ۴۴ شرکت خارجی و یا نمایندگان این شرکت ها از کشورهای مختلف از جمله ایتالیا، اسپانیا، امارات و کره در این دوره از نمایشگاه ملی نفت حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه نمایش اقتدار و آخرین دستاوردهای صنعت نفت در این نمایشگاه را داریم، عنوان کرد: طی چهار روز برگزاری این نمایشگاه امضای تفاهمنامه های مختلف سرمایه گذاری داخلی و خارجی و برگزاری نشست ها و کارگاه های تخصصی برنامه ریزی شده است.

گفتنی است، در این نمایشگاه که با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است و بیش از یک هزار و ۲۰۰ شرکت ایرانی و خارجی حضور دارند.