تخلیه پسماند در مرکز شهر اهواز، “عادی” جلوه داده می‌شود
تخلیه پسماند در مرکز شهر اهواز، “عادی” جلوه داده می‌شود

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهواز با اشاره به تخلیه پسماندها و نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر گفت: پسماند حتی در مرکز شهر اهواز تخلیه می‌شود و این مساله نیز عادی جلوه داده می‌شود. علی بنی‌عگبه با اشاره به تخلیه پراکنده پسماند و نخاله ساختمانی در سطح شهر اظهار کرد: پسماندها و نخاله‌های ساختمانی در […]

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهواز با اشاره به تخلیه پسماندها و نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر گفت: پسماند حتی در مرکز شهر اهواز تخلیه می‌شود و این مساله نیز عادی جلوه داده می‌شود.

علی بنی‌عگبه با اشاره به تخلیه پراکنده پسماند و نخاله ساختمانی در سطح شهر اظهار کرد: پسماندها و نخاله‌های ساختمانی در بخش‌های مختلف شهر اهواز از جمله در شهرک اکباتان، گلستان، بلوارهای ساحلی، مسیر پل ششم و کمربندی ملاشیه تخلیه می‌شوند.

وی افزود: محدوده‌ای با مساحت حدود ۲ کیلومتری در مسیر پل ششم در منطقه اکباتان، تقریبا به مدفن زباله تبدیل شده است و بسیاری از پسماندهای عادی در این محل تخلیه می‌شوند. این زباله‌ها توسط عوامل مختلف آتش زده می‌شوند که دود ناشی از آن تمام شهر کوت عبدالله را فرا می‌گیرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهواز گفت: در منطقه گلستان نیز پشت خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که منطقه‌ای مرکزی در شهر است نیز پسماند تخلیه می‌شود و این مساله نیز عادی جلوه داده می‌شود.

وی بیان کرد: مسیر کمربندی روبه‌روی منطقه ملاشیه نیز محل تخلیه پسماندهای عادی شده است؛ شهرداری منطقه ۶ و برخی مناطق دیگر پسماند را در این منطقه تخلیه می‌کنند که تذکرات زیادی در این خصوص به این شهرداری‌ها داده شده است.

بنی‌عگبه افزود: پس از تخلیه پسماند در این نقاط، شهرداری، زباله‌گردها یا افراد دیگر، لاستیک‌ها را آتش می‌زنند تا از سیم موجود در لاستیک‌ها استفاده کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه مدفن سایت صفیره برای این تخلیه پسماند پیش‌بینی شده است، شهرداری باید از تخلیه پسماند در محلی غیر از این سایت توسط عوامل خود، جلوگیری کند.

  • منبع خبر : ایسنا