پیام دکتر ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر
پیام دکتر ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر

بسم الله الرحمن الرحیم ایام الله دهه فجر، تجلّی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه ‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روح‌بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود. آغاز تولید هفت‌تپه و طلوع دوباره امید در قدیمی‌ترین نیشکری همزمان با ایام الله دهه فجر، […]

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله دهه فجر، تجلّی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه ‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روح‌بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود.
آغاز تولید هفت‌تپه و طلوع دوباره امید در قدیمی‌ترین نیشکری همزمان با ایام الله دهه فجر، گامی دیگر در راستای اهداف انقلاب اسلامی در سال مزین به تولید بود که در چهل و سومین فجر انقلاب، شادمانی را در میان کارگران پراکند و حدیث مکرر شیرینی را در کل کشور طنین انداز کرد.
با پیروزی انقلاب اسلامی، همگام با تحولی شگرف در عرصه‎ علم و صنعت، صنعت بزرگ نیشکر نیز در تار و پود این سرزمین ریشه دواند و همپای انقلاب عظیم ملت ایران با جانفشانی کارگران، کشاورزان، صنعتگران و مجموعه خدومش رشد کرد و به بالندگی رسید و امروز تلاشگران این عرصه در راه خودکفایی کشور کمر همت به آبادانی این سرزمین بسته اند تا با تلاش و همدلی در کنار هم آینده بهتری را برای کشورمان رقم زنند.
اینجانب در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی، فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به خانواده بزرگ توسعه نیشکر تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سعادت و بهروزی توام با خیر و برکت را برای ملت عزیز ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دکتر عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی