لالی میزبان مسابقات فوتسال نونهالان رده سنی زیر ۱۵ سال کشور
لالی میزبان مسابقات فوتسال نونهالان رده سنی زیر ۱۵ سال کشور

مسابقات فوتسال رده سنی نونهالان زیر ۱۵ سال کشور به میزبانی شهرستان لالی استان خوزستان برگزار می شود گودرز ترکی زاده فرماندار شهرستان لالی گفت مسابقات فوتسال رده سنی زیر ۱۵ سال به میزبانی شهرستان لالی برگزار می شود و هشت تیم از استان های همدان مرکزی اصفهان بوشهر یزد خوزستان در این مسابقات حضور […]

مسابقات فوتسال رده سنی نونهالان زیر ۱۵ سال کشور به میزبانی شهرستان لالی استان خوزستان برگزار می شود

گودرز ترکی زاده فرماندار شهرستان لالی گفت مسابقات فوتسال رده سنی زیر ۱۵ سال به میزبانی شهرستان لالی برگزار می شود و هشت تیم از استان های همدان مرکزی اصفهان بوشهر یزد خوزستان در این مسابقات حضور دارند.

به گفته او مسابقات‌ فوتسال از ۲۷ بهمن ماه تا ۴ اسفند به مدت ۷ روز برگزار می شود و قهرمان استان های ذکر شده با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشت بهداشتی در این مسابقات به رقابت می پردازند.

ترکی زاده گفت : جلسه شورای ورزش شهرستان لالی امروز با حضور مسئولان ادارات برگزار شد و تاکید داشتیم بسیج کلیه امکانات ادارات برای برگزاری منسجم وبا برنامه‌ریزی این مسابقات در دستور کار باشد و ادارات تمام قوا و امکانات خود را در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات مسابقات به کار بگیرند.

خاطر نشان می شود: مسابقات در چهار گروه به میزبانی استان های سیستان و بلوچستان، ایلام،آذربایجان غربی، خوزستان برگزار می‌شود از هر گروه دو تیم به مرحله بالاتر صعود کرده که در مرحله دوم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در پایان نیز دو تیم برتر به لیگ برتر فوتسال کشور صعود میکنند