خودمان را دست کم نگیریم
خودمان را دست کم نگیریم

        به قلم : غزل سیاحی دستیابی به فناوری هسته‌ای حاصل همت و غیرت جوانان و نخبگانی بود که در بدترین شرایط خود را در بالاترین سکوهای جهانی دیدند و تحریم‌ها را پله ای در راستای شکوفایی ایران عزیز دانستند . جوانان و نخبگان این مرز و بوم چتر سازندگی را در […]

 

 

 

 

به قلم : غزل سیاحی

دستیابی به فناوری هسته‌ای حاصل همت و غیرت جوانان و نخبگانی بود که در بدترین شرایط خود را در بالاترین سکوهای جهانی دیدند و تحریم‌ها را پله ای در راستای شکوفایی ایران عزیز دانستند .

جوانان و نخبگان این مرز و بوم چتر سازندگی را در مقابل باران  ناملایمات و تحریم‌ها بر سر ملت شریف ایران گشوده‌اند.  نسلی که پشتوانه کودک نوپای انقلاب بود ، حال چهاردهمین سال دستیابی به فناوری هسته‌ای را جشن می‌گیرد . دستیابی ایران به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای و راه اندازی زنجیره کامل غنی‌سازی اورانیوم در شرایط ملتهب اقتصادی که جوانان ایران زنجیره انسانی تلاش و تولید را در مقابل سیل تحریم ها میتنیدند اعجاب همگان را برانگیخت .

رویایی که در قلمرو آرمانی جوانان و نخبگان ایرانی سیر می کرد به لطف و یاری خداوند و پشتوانه دعای صاحب عصر و زمان ، مغزها و با زوان ایرانی در چهاردهمین سال دستیابی به فناوری هسته‌ای ستر و عبای افتخار و غرور را تن می کنند . ایران اسلامی با دستیابی به فناوری هسته‌ای در جهت صلح و سازندگی قدم بر می دارد . ولیکن دشمنان شیطان صفت و طاغوت آشکار که از این فناوری در جبهه‌های تخریب و جنگ استفاده می کند . با چشم هیز و موهن خود ، به ایران اسلامی می‌نگرد .

قطعاً ایران قوی‌تر از تحریم‌ها و حصر های اقتصادیست  که دشمنان نظام اسلامی ، ایران را در آن قرار داده اند .  در مقابل نعمت و مرحمتی که خداوند منان به ایران اسلامی ارزانی داشته است سجده شکر به جا می آوریم و در راستای سازندگی از آن بهره مند می شویم .  همه و همه این دستاوردها از برکات انقلاب اسلامی است . انقلابی که قوا و انگیزه تمام انقلاب ها و جنبش های آزادی بخش اسلامی در طول تاریخ شد . جمهوری اسلامی ایران با وسعت  ۱۶۴۸۱۹۵ کیلومتر مربع واقع در خاورمیانه است . که شمال تا جنوبش سراسر پیک رحمت الهی است .

مجاورت ایران اسلامی از جنوب با خلیج همیشه فارس و دریای عمان به واسطه استراتژیک ترین تنگه جهان( تنگه هرمز) خلیج فارس را به اقیانوس هند متصل میکند . همچنین دریای خزر که از جنوب با ایران و از شمال به کشور روسیه محدود می شود .  در سراسر شریان‌های وطن نفت ، جوشان و معدن ها پربار است . کشور اسلامی غنی از لحاظ منابع طبیعی و منابع انسانی است . خاک ایران شکوفا کننده است ، بذر شهیدی را که می کاریم ده ها ثمره از جنس نسل جوان انقلابی عایدمان می شود .  خودمان را دست کم نگیریم ، ما ایرانی هستیم و تاب آور در مقابل سختیها و سازگار در شرایط ملتهب اقتصادی  . عقبه ما سرشار از احمدی روشن ها و محسن های فخری زاده و شهید چمران ها و سردار سلیمانی هاست . ظلم بر ما روا نیست ما تخت و تاج شاهی  و دربارهای استعمار و استبداد را سرنگون کرده‌ایم .

ما تا ولایت حق را به سرانجام ظهور موعود (صاحب عصر و زمان مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ) نرسانیم وجودمان در خیبر کفر جای نمی گیرد . جهان باید همواره منتظر رشادت‌ها ، دستیابی ها و درخشش ملت شریف ایران در علو درجات علمی و جهانی باشد .  بیستم  فروردین ماه روز ملی فناوری هسته ای را به تمامی ایرانیان تبریک و تهنیت عرض می کنم   .