افتتاح مجتمع فیزیوتراپی و آب درمانی شفیعی در اهواز
افتتاح مجتمع فیزیوتراپی و آب درمانی شفیعی در اهواز

مجتمع فیزیوتراپی و آب درمانی شفیعی شامگاه دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹ با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و تعدادی از مسئولین استانی در اهواز افتتاح شد.

به گزارش تارنمای جنوب درحاشیه این مراسم مدیر داخلی مجتمع فیزیوتراپی و آب درمانی شفیعی گفت: این‌ مجتمع با مدیران استانی به خصوص مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و با دریافت تسهیلات به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از این اداره به انجام رسید.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت ملی ثبت شد، افزود: این مجتمع در جنوب غرب کشور تک مجتمع است.

شفیعی در خصوص خدماتی که در این مجتمع ارائه می شود گفت: زیر زمین باشگاه بدنسازی، طبقه اول استخر، سنا، جکوزی و آب درمانی، طبقه دوم مختص الکتروتراپی و دستگاه های فیزیوتراپی، طبقه سوم بخش ارتوپدی و بیماران دیسک کمر، آسیب های زانو و شکستگی ها و آرتروز ها، طبقه چهارم حوزه نورولوژی شامل سکته مغزی، CBA و ضایعات نخاعی، طبقه پنجم هتل مخصوص بیماران شهرستانی و خارجی و طبقه بالاتر از آن مخصوص سالمند درمانی و آب درمانی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و مشاوره و نظیر ان در این بخش برای سالمندان و طبقه اخر رستوران و محل آموزش است.

شفیعی ادامه داد: داروخانه و فروشگاه لوازم پزشکی نیز در مجتمع وجود دارد و این‌مجتمع در بخش خصوصی با تجهیزات و و خدماتی که ارائه می دهد در کشور کم نظیر است.

وی خبرداد: این مجتنع با تمام بیمه های پایه و مکمل قرارداد داریم و مزیتی که برای بقمارن در استان دارد این است که در گدشته به اصفهدن و شیراز برای تکمیل درمان خود مراجعه می کردند که ولی در حال حاضر شاهد حضور بیماران از سایر استان ها هستیم.

شفیعی در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: بیماری که قصد مداوا در خارج از استان دارد هزینه رفت و برگشت، هتل، غذا و نطیر آن را دارد که این مجتنع باعث‌می شود هزینه بیماران در استان کاهش یابد و برای درمان بیماران از کلیه نظر کلیه متخصصان مجتمع استفاده می شود.

وی گفت: این مجتمع با انجمن معلولین قرارداد دارد و در صورت معرفی بیماری از سوی این انجمن هزینه های ان رایگان خواهد بودو بیماران تحت پوشش خیریه حضرت فاطمه زهرا(س)و انجمن ۱۴ معصوم نیز از خدمات رایگان استفاده می‌کنند.

مدیرداخلی مجتمع فیزیوتراپی و آب درمانی شفیعی در پایان‌ گفت: در حال حاضر این مجتنع برای ۳ف نقر اشتعال زایی کرده و با راه اندازی بخش آب درمانی اشتغال برای ۲۰ الی ۳۰ نقر دیگر محیا می شود.