معاونت شورای مقاومت جمعیت فلسطین با مادر شهیدان فرجوانی دیدار کرد
معاونت شورای مقاومت جمعیت فلسطین با مادر شهیدان فرجوانی دیدار کرد

عبدالحسین خسروی معاونت شورای مقاومت جمعیت فلسطین با مادر شهیدان اسماعیل و ابراهیم فرجوانی دیدار کرد

به گزارش تارنمای جنوب در این دیدار عصمت احمدیان گفت: صدای پوتین پاسداران گوش و جان و روح و روان دشمنان را آزار می‌دهد و برای ما مردم کشور ایران آهنگ جان نوازی دارد.

وی عنوان کرد: پاسداران پیگیر دردها و مشکلات کشور و همانند مرحمی بر زخمهای دل مردم هستند و همیشه و در همه حال در مشکلات گوناگون مانند جنگ، سیل، زلزله و سایر بحران‌ها برای آسیب دیدگان پای کار بوده‌اند.

این مادر شهید بیان داشت: پاسداران مرحم دل ستم دیدگان و پشت و پناه و یاور اصلی مقام معظم رهبری هستند و آنها حافظان این مرز و بوم بعد از امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری هستند.

وی یادآوری کرد: کرونا هم یکی از سربازان خداست که به چشم دیده نمی شود و از جانب خداوند مأموریت دارد که به کسانی که بمب و اتم خود را به رخ ما کشیدند درس عبرت بدهد. زیرا آنها با وجود اینکه ایران جنگ، سیل و زلزله داشت ولی باز هم تحریم های بیشتری بر ضد کشور اعمال کردند.

مادر شهیدان ابراهیم و اسماعیل فرجوانی اظهار کرد: در سراسر دنیا هر کجا که مسلمانی ناله کند دیگر مسلمانان باید این ناله ها را بشوند و به کمک آنها بشتابند؛ شما اعضای شورای مقاومت جمعیت فلسطین نیز همچون پاسداران اسلام گوش هایتان باز و قلبتان روشن است.

وی در پایان گفت: دعا می کنیم که کرونا هرچه سریعتر از دنیا بیرون برود و به کسی آسیب نزند چون همه ملت ها را دوست داریم و اگر چیز آزار دهنده ای وجود داشته باشد نه تقصیر ملت ها بلکه گناه از دولت ها می‌باشد.

در ادامه این دیدار نیز معاونت شورای مقاومت جمعیت فلسطین یادآوری کرد: همه ایرانیان مدیون فداکاری‌ها و جهاد شهدا و بعد هم خانواده‌های معظم آنها می‌باشند بنابراین همه ما ارادتمند و قدردان خانواده شهدا هستیم.

خسروی در خطاب به این مادر شهید گفت: شما دو فرزند جوان خود را برای دفاع از این مرز و بوم تقدیم کردید و امیدواریم که همگی ما بتوانیم جوابگوی محبت شما خانواده شهدا باشیم چون همه داشته های نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان است.

وی در پایان عنوان کرد: ارزش و جایگاه خانواده شهدا کمتر از خود شهدا نیست و امیدوارم که در مقابل ایثار شهدا و جایگاه والای خانواده آنها بتوانیم رو سفید باشیم و پرچم انقلاب اسلامی ایران را با دستان مبارک مقام معظم رهبری به دست امام زمان (عج) برسانیم.