مدیرعامل نیشکر هفت تپه: کارگران با همت و همدلی شرکت را به روزهای اوج خود برسانند
مدیرعامل نیشکر هفت تپه: کارگران با همت و همدلی شرکت را به روزهای اوج خود برسانند

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر هفت تپه امروز چهارشنبه در اولین روز کاری خود از بخش های مختلف صنعت و کشاورزی بازدید و دستورات لازم را برای اورهال و تعمیرات اساسی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مهندس “محمد فتحی مکوند” پس از برگزاری نماز ظهر در نمازخانه این […]

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر هفت تپه امروز چهارشنبه در اولین روز کاری خود از بخش های مختلف صنعت و کشاورزی بازدید و دستورات لازم را برای اورهال و تعمیرات اساسی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مهندس “محمد فتحی مکوند” پس از برگزاری نماز ظهر در نمازخانه این شرکت، ضمن شنیدن مطالبات و درخواست های کارگران، قول داد که بخشی از حقوق معوقه آنان تا چند روز دیگر پرداخت شود و به سایر مشکلات و مسائل نیز رسیدگی شود.

وی از کارگران و همه نیروها خواست همت و توان خود را صرف بازسازی این مجموعه عظیم نمایند تا بار دیگر ترنم حیات و سرزندگی در گوشه و کنار قدیمی ترین شرکت نیشکری ایران طنین انداز شود.

پیگیری راه اندازی مجدد سالن غذاخوری و شرکت و خدمات دهی به کارگران از دیگر اقدامات مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در اولین روز کاری بود.

محمد فتحی مکوند روز سه شنبه با حضور دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان مدیرعامل هشتمین طرح توسعه نیشکر معارفه شد. وی از نیروهای باسابقه و توانمند نیشکر هفت تپه است که برای حل مشکلات کارگران و بازگرداندن رونق تولید از اختیارات ویژه ای برخوردار است.