مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه عملیات بیت المقدس گفت: ما هر چه داریم از برکت ایثارگران و از خودگذشتگی شهدا است.

به گزارش تارنمای جنوب و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس جهانگیر پورهنگ در آیین بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر که با همکاری پایگاه بسیج شهدای رمضان و امور ایثارگران این شرکت تحت عنوان « همایش فاتحان خرمشهر» برگزار شد، افزود: برای حفظ وجب به وجب این خاک مقدس ، شهدای بزرگواری از جان خود گذشتند که وظیفه ما است از آرمان ها و ارزش های والای آنان پاسداری نماییم .

وی با قدردانی از حضور امام جمعه، مدیرعامل منطقه آزاد اروند، فرماندار، فرمانده هان سپاه و نیروی انتظامی خرمشهر، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: مجموعه مدیریت و کارکنان این شرکت همه توان و کوشش خود را در طبق اخلاص نهاده تا با کار و خدمت صادقانه در راستای خدمت به مردم شریف استان خوزستان خاصه خرمشهر قهرمان که بخشی از حیطه فعالیت شرکت در این منطقه استقرار دارد گام برداریم.

پورهنگ گفت: این شرکت برغم محدودیت ها و تحریم های ظالمانه با کار جهادی در جهت پیشرفت اقتصادی کشور تلاش می کند و به لطف خداوند هر سال توانستیم برنامه های پیش بینی شده را محقق سازیم.

در این همایش حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای مدافع خرمشهر و شهدای فتح این شهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ را گرامیداشت.

وی سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی و سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک و گفت: می بایست در جهت بیان عظمت رشادت ها، جانفشانی ها و حماسه آفرینی های رزمندگان و مردم مقاوم خرمشهر تلاش مضاعف صورت پذیرد تا نسل های آینده این مرز و بوم با فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی فاتحان خرمشهر آشنا و به آن افتخار نمایند.

امام  جمعه خرمشهر با اشاره به اقدامات به عمل آمده در راستای بازسازی شهرستان خرمشهر، از فعالیت های صنعت نفت و علی الخصوص شرکت نفت و گاز اروندان در زمینه اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی در این شهرستان قدردانی و تشکر کرد و خواهان اهتمام بیشتر در این ارتباط شد.

در ادامه این همایش از فاتحان سوم خرداد خرمشهر(حاج رحیم بشکار، سید رسول بحر العلوم و سید طالب شیبت الحمد) وایثار گران شرکت نفت و گاز اروندان تقدیر به عمل آمد.