صرفه‌جویی اقتصادی و افزایش درآمدها با فعال شدن ناوگان حمل و نقل نیشکر
صرفه‌جویی اقتصادی و افزایش درآمدها با فعال شدن ناوگان حمل و نقل نیشکر

مدیرعامل شرکت حمل‌‌و‌نقل ایمن ترابر نیشکر از فعال شدن ناوگان حمل ‌و نقل جاده‌ای‌ محصولات تولیدی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد و گفت: این شرکت با بسیج کلیه ناوگان حمل ‌و نقل خود، حضوری مثمر ثمر در صنعت نیشکر داشته و در راستای حمل محصولات تولیدی حضوری فعال دارد. به گزارش روابط […]

مدیرعامل شرکت حمل‌‌و‌نقل ایمن ترابر نیشکر از فعال شدن ناوگان حمل ‌و نقل جاده‌ای‌ محصولات تولیدی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد و گفت: این شرکت با بسیج کلیه ناوگان حمل ‌و نقل خود، حضوری مثمر ثمر در صنعت نیشکر داشته و در راستای حمل محصولات تولیدی حضوری فعال دارد.

به گزارش روابط عمومی، محسن کیان‌پور به ظرفیت‌های این شرکت در حوزه‌ حمل و نقل اشاره کرد و افزود: شرکت حمل‌ و نقل ایمن ترابر نیشکر ماشین‌آلاتی شامل دستگاههای کشنده اسکانیا با تریلی‌های کفی، بغلدار، تانکری و کمپرسی، دستگاههای کامیون بنز و کمپرسی، دستگاههای کامیونت ایسوزو و تعدادی سواری داراست.

به گفته او، تامین زنجیره حمل و نقل محصولات تولیدی نیشکر از جمله اهداف فعالیت این شرکت در کشت و صنعت های هفتگانه و صنایع پایین دستی است که صرفه جویی اقتصادی و افزایش درآمدها را به دنبال دارد.

کیانپور افزود: کاهش هزینه حمل و نقل در کوتاه مدت و کاهش قیمت تمام شده محصولات تولیدی توسعه نیشکر در بلندمدت از دیگر اهدافی است که با فعال شدن کامل ماشین‌آلات این شرکت محقق می‌شود.

مدیرعامل شرکت حمل‌ و نقل ایمن ترابر نیشکر به حمل محصولاتی نظیر شکر خام، شکر سفید، ملاس، ام.دی.اف، نئوپان و… اشاره کرد و بیان داشت که از ابتدای خردادماه سال جاری ۳۶ هزار تن شکر خام و ۲۶ هزار تن ملاس توسط ماشین‌آلات این شرکت حمل شده که این میزان در این بازه زمانی رضایت بخش بوده است.

کیانپور با اشاره به افزایش تعرفه حمل و نقل جاده ای در سال جاری تاکید کرد که با پیوستن این شرکت حمل و نقل به مجموعه شرکت‌های توسعه نیشکر، ضمن جلوگیری از افزایش تعرفه‌ها، از این پس در بحران‌ها متضرر نمی شود.

وی ماهیت کار شرکت حمل‌ و نقل ایمن ترابر نیشکر را بین شرکتی، درون استانی و بین استانی عنوان کرد و افزود: بخشی از محصولات شرکت توسعه نیشکر مانند شکر سفید، شکر دارویی، شکر قهوه ای و تولیدات شرکت آبان بسپار توسط ماشین‌آلات این شرکت به سایر استان ها ارسال می شود.

شرکت حمل‌ و نقل ایمن ترابر یکی از شرکت‌های در مالکیت بانک ملی بود که در اسفندماه سال ۹۹ در راستای سیاست‌های کلی نظام مبنی بر واگذاری شرکت‌های تحت تملک دولت به بخش خصوصی، شرکت ایمن ترابر آریا جهت فروش به مزایده گذاشته شد و شرکت سدادفام نیشکر برنده این مزایده شد.

این شرکت به عنوان شرکتی توانمند در زمینه حمل‌ و نقل سراسری مطرح است و اکنون با اضافه شدن آن به مجموعه شرکت های توسعه نیشکر، ظرفیت مناسبی برای شبکه حمل و نقل در استان خوزستان ایجاد شده است.