گفتگو مستقیم سرپرست شهرداری اهواز با مردم در سامانه ۱۳۷
گفتگو مستقیم سرپرست شهرداری اهواز با مردم در سامانه ۱۳۷

        سرپرست شهرداری اهواز در بازدید از سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ ضمن گفتگو مستقیم با شهروندان گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری یکی از مراجعی است که می تواند ضمن بالا بردن میزان مشارکت و حس تعلق مردم به شهر و شهرداری، به عنوان یک مرجع برای بررسی و تحلیل مشکلات شهر مورد استفاده […]

 

گفتگو مستقیم سرپرست شهرداری اهواز با مردم در سامانه ۱۳۷گفتگو مستقیم سرپرست شهرداری اهواز با مردم در سامانه ۱۳۷گفتگو مستقیم سرپرست شهرداری اهواز با مردم در سامانه ۱۳۷گفتگو مستقیم سرپرست شهرداری اهواز با مردم در سامانه ۱۳۷گفتگو مستقیم سرپرست شهرداری اهواز با مردم در سامانه ۱۳۷گفتگو مستقیم سرپرست شهرداری اهواز با مردم در سامانه ۱۳۷

گفتگو مستقیم سرپرست شهرداری اهواز با مردم در سامانه ۱۳۷

 

 

 

سرپرست شهرداری اهواز در بازدید از سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ ضمن گفتگو مستقیم با شهروندان گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری یکی از مراجعی است که می تواند ضمن بالا بردن میزان مشارکت و حس تعلق مردم به شهر و شهرداری، به عنوان یک مرجع برای بررسی و تحلیل مشکلات شهر مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، عالی پور ظهر شنبه ۱۳ شهریور ماه، از مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ بازدید و به صورت مستقیم با مردم گفتگو کرد.

وی در این بازدید ضمن پیگیری مطالبات و درخواست شهروندان، نظر شهروندان را در خصوص وضعیت بازخورد درخواست ها از سامانه ۱۳۷ جویا شد.

عالی پور هدف از این بازدید را گفتگوی مستقیم با مردم و صحبت در مورد مشکلات آن ها اعلام کرد و گفت: شهروندان دلسوزی داریم و پیگیری مسائل شهری از سوی مردم بیانگر زنده بودن روح مطالبه گری در شهر است.

وی افزود: واضح و مبرهن است که مشکلات شهری وجود داشته و بروز هر مشکلی در هر منطقه موجب نارضایتی مردم می شود، اما صبر و متانت پرسنل ۱۳۷ شهرداری اهواز در پاسخگویی به مردم، جای تجلیل و تشکر دارد و باید توجه داشت که این برخوردهای مناسب، نتایج مثبتی را در روند حل مشکلات ایجاد می کند.

سرپرست شهرداری اهواز خطاب به پرسنل سامانه ۱۳۷ شهرداری، عنوان کرد: برخورد صحیح و دلسوزانه شما با مردم موجب ارتقا جایگاه و محبوبیت مجموعه شهرداری در بین مردم شده و مشارکت مردم با شهرداری را افزایش می دهد.

وی ضمن اشاره بر پیگیری مطالبات مردم پس از ثبت درخواست در سامانه ۱۳۷، تاکید داشت: این پیگیری ها موجب آن می شود که مردم بدانند درخواست های آن ها ترتیب اثر داده شده و در حال پیگیری است.

عالی پور تاکید کرد: درخواست های مردم از سامانه ۱۳۷ یکی از راه های افزایش ارتباط میان مردم و شهرداری بوده که همچنین می توان از این اطلاعات به عنوان یک مرجع برای بررسی و تحلیل مشکلات شهر و مناطق مختلف استفاده کرد.