کشف بیش از ۶ هزار تخلف صنفی در بازار خوزستان
کشف بیش از ۶ هزار تخلف صنفی در بازار خوزستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از شناسایی بیش از ۶ هزار تخلف در بازار استان خبر داد و گفت: با هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی در بازار به صورت جدی برخورد خواهد شد.

بهرام جباری  اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس بازار، بازرسی از صنوف در دستور کار بازرسان سازمان صمت خوزستان است و در این زمینه با هرگونه تخلف به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی افزود: در شش ماهه نخست امسال ۵ هزار و ۸۸۲ پرونده تخلف صنفی در خوزستان تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است تا با واحدهای صنفی متخلف براساس قانون برخورد شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در این بازه زمانی ۱۰۴ هزار و ۸۱۴ مورد بازرسی از صنوف استان انجام شده است و در این زمینه ۶ هزار و ۵۸۴ مورد تخلف از سوی واحدهای صنفی کشف و شناسایی شد.

جباری عنوان کرد: همچنین در شش ماهه نخست امسال، ۸ هزار و ۳۱۶ مورد گزارش تخلف صنفی، از مردم دریافت شده است که به همه گزارشات مردمی رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۱۲۰ هزار واحد صنفی در خوزستان افزود: ارزش ریالی ۵ هزار و ۸۸۲ پرونده تخلف صنفی در خوزستان، بیش از یک هزار و ۱۲۴ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال است.