شرایط کنونی بیمارستانهای جنوب غرب خوزستان شبیه دوران جنگ تحمیلی است
شرایط کنونی بیمارستانهای جنوب غرب خوزستان شبیه دوران جنگ تحمیلی است

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان؛ شرایط کنونی بیمارستانهای منطقه جنوب غرب خوزستان (آبادان، خرمشهر و شادگان) را شبیه شرایط حاکم در روزهای جنگ تحمیلی خواند.  شکراله سلمان زاده، ظهر امروز در هشتاد و هفتمین جلسه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آبادان که با حضور معاونان، مدیر بهداشت و درمان خرمشهر، روسای بیمارستان های تابعه دانشگاه […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان؛ شرایط کنونی بیمارستانهای منطقه جنوب غرب خوزستان (آبادان، خرمشهر و شادگان) را شبیه شرایط حاکم در روزهای جنگ تحمیلی خواند.

 شکراله سلمان زاده، ظهر امروز در هشتاد و هفتمین جلسه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آبادان که با حضور معاونان، مدیر بهداشت و درمان خرمشهر، روسای بیمارستان های تابعه دانشگاه و مدیران مرتبط در محل دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: کم کم به قله پیک پنجم کرونا نزدیک می شویم و تاکنون مدافعان سلامت در این مسیر بار زیادی را به دوش کشیده اند.

وی افزود: هیچ کس به اندازه ی خود مجموعه بهداشت و درمان که در میدان نبرد علیه کروناویروس حضور مستمر و فعال دارند، هیچ کس تلاش جهادی این مدافعان سلامت را به طور ملموس درک نکرد.

وی با بیان اینکه زبان، در برابر از جان ‌گذشتگی کارکنان بهداشت و درمان، قاصر است، تصریح کرد: از زحمات و تلاش بی وقفه و شبانه روزی تمامی آنانی که در خط نبرد دیده می شوند و یا آنانی که گمنام و بی صدا در حال ایثارند، قدردانی می کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، یادآور شد: در پیک پنجم، شرایط بیمارستانها تداعی کننده شرایط در روزهای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در منطقه است.

سلمان زاده، گفت: امید می رود مسئولان قدردان تلاش خاضعانه مدافعان سلامت باشند و خداوند نیز به آنان و خانواده های صبورشان اجر و سلامتی عطا کند.