تولید ۱۱ هزار تن آسفالت در دو ماه ابتدای سال جاری توسط سازمان عمران شهرداری اهواز
تولید ۱۱ هزار تن آسفالت در دو ماه ابتدای سال جاری توسط سازمان عمران شهرداری اهواز

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اهواز گفت: کارخانه های تولید آسفالت این سازمان در ماه های فروردین و اردیبهشت ، بدون وقفه اقدام به تولید آسفالت کرده اند.

مدیر عامل سازمان عمران گفت : نزدیک به ۱۱ هزار تن آسفالت در دو ماه ابتدای سال تولید شد.

به گزارش اداره ارتباطات سازمان عمران ، سید صاحب موسوی افزود : کارخانه های تولید آسفالت این سازمان در ماه های فروردین و اردیبهشت ، بدون وقفه اقدام به تولید آسفالت کرده اند. وی گفت : این سازمان در دو ماه گذشته مقدار ۴ هزار و هفتصد و پنجاه تن آسفالت و ۲۷ تن قیر mc2 به مناطق هشتگانه جهت لکه گیری خیابانهای سطح شهر تحویل داده است.

وی در ادامه افزود : اکیپهای اجرای آسفالت این سازمان نیز ۶ هزار و دویست تن آسفالت را در سطح شهر اجرا کردند که از جمله این مناطق می توان به خیابانهای گلشن ۲ تا ۷ کوی پردیس ، ایثار ۱ تا ۳ کوی زرگان، جاده کمربندی کوی ملاشیه، کنارگذر پل شهید کجباف به سمت فلکه پنج نخل و همچنین عملیات لکه گیری خیابانهای کوی علوی و کوی زرگان اشاره کرد.

موسوی در پایان گفت : با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم ، انتظار داریم که روند تولید آسفالت را نسبت به دو ماه گذشته افزایش قابل ملاحظه ای دهیم تا همچنان سهم چشمگیری در عمران و آبادانی شهر و خدمت رسانی به شهروندان داشته باشیم که البته این امر مستلزم برآورده شدن نیازهای مالی جهت خرید و تهیه مصالح ( شن ، ماسه و قیر ) مورد نیاز است

گروه: سازمان عمران شهری شهرداری اهواز

نویسنده خبر: محمدرضا رشیدبوستانی