به مناسبت هفته وحدت؛ ۲هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند خوزستان اهدا شد
به مناسبت هفته وحدت؛ ۲هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند خوزستان اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت ۲هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی با همکاری کمیته امداد و بسیج خوزستان به دانش آموزان نیازمند استان اهدا شد.

جمال شیبه یکشنبه شب در جمع خبرنگاران بیان کرد: با همکاری سازمان‌ها، ادارات و صنایع استان بسته های تحصیلی و نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند تامین شد.

وی افزود: براساس تفاهم مشترک این اداره کل و  بسیج در قالب طرح مهر تحصیلی و رزمایش کمک مومنانه بسته‌های تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.
شیبه بیان کرد: این بسته‌های تحصیلی شامل نوشت افزار و کیف و … با همکاری قرارگاه و گروه جهادی فرهنگی سردار شهید مصدق طاهری بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام علی (ع) و خیران تهیه و بین دانش آموزان مناطق محروم سوسنگرد، کارون، حاشیه اهواز، آغاجری و اندیکا توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به ارائه خدمات متنوع فرهنگی آموزشی به افراد زیرپوشش افزود: کمیته امداد خوزستان در کنار اقدامات حمایتی معیشتی و توانمندسازی خانواده‌ها، توجه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی دارد.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۳۰ هزار نفر است که طی ۲ سال اخیر به دلیل شیوع کرونا و مجازی شدن آموزش ۳۰ هزار دانش آموز در استان از تحصیل بازمانده‌اند.